דף הבית » זמן השפעה » מה זה Telefast וכמה זמן לוקח להשפיע?

מה זה Telefast וכמה זמן לוקח להשפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה Telefast וכמה זמן לוקח להשפיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה Telefast?

Telefast היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל דיכאון, חרדה והפרעה טורדנית-קומפולסיבית. זהו סוג של מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI) ופועל על ידי הגדלת כמות הסרוטונין במוח. סרוטונין הוא נוירוטרנסמיטר המסייע לווסת את מצב הרוח, השינה והתיאבון. טלפאסט בדרך כלל נסבל היטב ויש לו פחות תופעות לוואי מאשר תרופות SSRI אחרות.

כמה זמן לוקח ל-Telefast להשפיע?

ההשפעות של Telefast יכולות להימשך בין שבוע לארבעה שבועות עד שיהיו מורגשות. חשוב ליטול טלפאסט כפי שנרשם ולא להפסיק לקחת את זה בפתאומיות, מכיוון שהדבר עלול לגרום לתסמיני גמילה. כמו כן, חשוב לציין שייתכן ש- Telefast לא יעבוד עבור כולם ושזה עשוי לקחת קצת זמן כדי למצוא את המינון הנכון.

תופעות לוואי של Telefast

תופעות הלוואי השכיחות של Telefast כוללות בחילות, כאבי ראש, נדודי שינה ויובש בפה. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול עלייה במשקל, הפרעות בתפקוד המיני והזעה מוגברת. חשוב לדבר עם הרופא שלך אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו.

מתי לפנות לטיפול רפואי

חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים בזמן נטילת Telefast: מחשבות אובדניות, תסיסה, התקפי פאניקה, קשיי שינה, עצבנות, אגרסיביות או אי שקט. חשוב גם לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה תופעות לוואי אחרות שאינן מופיעות כאן.

סיכום

Telefast היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל דיכאון, חרדה והפרעה טורדנית-קומפולסיבית. זה בדרך כלל נסבל היטב ויש לו פחות תופעות לוואי מאשר תרופות SSRI אחרות. ההשפעות של Telefast יכולות להימשך בין שבוע לארבעה שבועות עד שיהיו מורגשות. תופעות הלוואי השכיחות של Telefast כוללות בחילות, כאבי ראש, נדודי שינה ויובש בפה. חשוב לדבר עם הרופא שלך אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו ולפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי החמורות יותר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים על Telefast ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן