דף הבית » זמן השפעה » כמה זמן אוביטרל משפיע?

כמה זמן אוביטרל משפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אוביטרל משפיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה אוביטרל?

אוביטרל היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בדיכאון. זהו סוג של תרופות נוגדות דיכאון המכונה מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI). תרופות SSRI פועלות על ידי הגדלת כמות הסרוטונין, שליח כימי במוח, שעוזר לשפר את מצב הרוח. אוביטרל משמש לטיפול בהפרעת דיכאון מג'ורי, הפרעת פאניקה והפרעת חרדה חברתית.

כמה זמן לוקח לאוביטרל לעבוד?

ההשפעות של אוביטרל יכולות להימשך עד ארבעה שבועות עד להשפעה מלאה. חשוב ליטול אוביטרל לפי המרשם ולא להפסיק לקחת אותו מבלי לדבר תחילה עם הרופא שלך. כמו כן, חשוב לציין שאולי אוביטרל לא יעבוד עבור כולם.

למה לצפות בעת נטילת אוביטרל

בעת נטילת אוביטרל, אתה עלול לחוות כמה תופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות בחילות, כאבי ראש, נדודי שינה, יובש בפה ונמנום. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל לאחר מספר שבועות של נטילת התרופה.

מתי לפנות לרופא

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים בזמן נטילת אוביטרל, עליך לפנות מיד לרופא שלך: – מחשבות על התאבדות או פגיעה בעצמך – תסיסה, חוסר שקט או עצבנות – התקפי פאניקה – חרדה חדשה או מחריפה – קשיי שינה – פעולה לפי דחפים מסוכנים – אי שקט חמור- שינויים חריגים בהתנהגות

טיפים לנטילת אוביטרל

– קח אוביטרל כפי שרשם הרופא שלך.- אל תפסיק ליטול אוביטרל מבלי לדבר תחילה עם הרופא שלך.- אל תשתה אלכוהול בזמן נטילת אוביטרל.- שוחח עם הרופא שלך אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן.- ספר לרופא שלך אם יש לך כל מצב רפואי או אלרגיה.

סיכום

אוביטרל היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בדיכאון. חשוב ליטול אוביטרל לפי המרשם ולא להפסיק לקחת אותו מבלי לדבר תחילה עם הרופא שלך. זה יכול לקחת עד ארבעה שבועות עד שההשפעות של אוביטרל יהפכו ליעילות במלואן. אם אתה חווה תופעות לוואי או שינויים חריגים בהתנהגות בזמן נטילת אוביטרל, עליך לפנות מיד לרופא שלך. למידע נוסף על אוביטרל, צפה בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן