דף הבית » זמן השפעה » כמה זמן פוסטינור משפיע?

כמה זמן פוסטינור משפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן פוסטינור משפיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פוסטינור?

פוסטינור הוא סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום, המכונה גם "גלולת הבוקר שאחרי". הוא משמש למניעת הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים או כשל באמצעי מניעה. Postinor היא תרופה הורמונלית המכילה לבונורגסטרל, צורה סינתטית של הורמון הפרוגסטרון. זה עובד על ידי מניעת שחרור של ביצית מהשחלות, מניעת הפריה ובכך, הריון.

כמה זמן פוסטינור משפיע?

Postinor הוא היעיל ביותר כאשר נלקח בהקדם האפשרי לאחר יחסי מין לא מוגנים. מומלץ ליטול פוסטינור תוך 72 שעות (3 ימים) ממין לא מוגן. ככל שהוא נלקח מוקדם יותר, כך הוא יעיל יותר. Postinor פחות יעיל ככל שהוא נלקח זמן רב יותר לאחר יחסי מין לא מוגנים. חשוב לציין שפוסטינור אינו מגן מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STIs).

כיצד להשתמש בפוסטינור

Postinor זמין בצורת טבליות ויש ליטול אותו כמנה בודדת. חשוב לקרוא בעיון את ההוראות שעל האריזה לפני נטילת התרופה. יש ליטול את הפוסטינור עם מים וניתן ליטול אותו עם או בלי אוכל. חשוב ליטול את המינון המלא כפי שנקבע.

תופעות לוואי של פוסטינור

פוסטינור עלול לגרום לתופעות לוואי, כגון בחילות, הקאות, כאבי ראש, סחרחורת, רגישות בשדיים ושינויים במחזור החודשי. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות ואמורות לחלוף תוך מספר ימים. אם תופעות הלוואי נמשכות או מתקשות, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

סיכונים בנטילת פוסטינור

Postinor אינו מומלץ לנשים בהריון או מניקות. זה גם לא מומלץ לנשים הסובלות ממצבים רפואיים מסוימים, כגון מחלת כבד או כליות, או הנוטלות תרופות מסוימות. חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני נטילת Postinor כדי לוודא שהוא בטוח עבורך.

היכן ניתן להשיג את Postinor

Postinor זמין ללא מרשם במדינות רבות. חשוב לבדוק עם בית המרקחת המקומי שלך כדי לברר אם Postinor זמין באזור שלך. במדינות מסוימות, ייתכן ש-Postinor ידרוש מרשם. חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני נטילת Postinor כדי לוודא שהוא בטוח עבורך. לסיכום, Postinor היא צורה יעילה של אמצעי מניעה לשעת חירום שניתן להשתמש בה כדי למנוע הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים או כישלון אמצעי מניעה. זה יעיל ביותר כאשר הוא נלקח בהקדם האפשרי לאחר יחסי מין לא מוגנים, תוך 72 שעות (3 ימים). פוסטינור עלול לגרום לתופעות לוואי, כגון בחילות, הקאות, כאבי ראש, סחרחורת, רגישות בשדיים ושינויים במחזור החודשי. חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני נטילת Postinor כדי לוודא שהוא בטוח עבורך. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן