דף הבית » בריאות ואיכות חיים » כמה זמן סנסודיין משפיע?

כמה זמן סנסודיין משפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן סנסודיין משפיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Sensodyne היא משחת שיניים המסייעת להפחית את הרגישות בשיניים. זה עובד על ידי חסימת המסלולים המובילים לקצות העצבים בשיניים, ובכך מפחית את תחושת הכאב. אבל כמה זמן Sensodyne נכנס לתוקף?

איך Sensodyne עובד?

Sensodyne פועלת על ידי חסימת המסלולים המובילים לקצות העצבים בשיניים. זה עוזר להפחית את תחושת הכאב כאשר השיניים חשופות לטמפרטורות חמות או קרות. החומר הפעיל בסנסודיין הוא אשלגן חנקתי, המסייע להפחתת רגישות השיניים.

כמה זמן סנסודיין משפיע?

לסנסודיין לוקח בדרך כלל כשבועיים עד להשפעה מלאה. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לחוות הקלה ברגישות לאחר מספר ימים בלבד. חשוב להשתמש ב- Sensodyne לפי ההוראות ולהמשיך להשתמש בו לפחות שבועיים כדי לקבל את מלוא התועלת.

טיפים להפקת המקסימום מסנסודיין

  • צחצחו פעמיים ביום עם Sensodyne.
  • הימנע מאכילה או שתייה של כל דבר חם או קר לפחות 30 דקות לאחר הצחצוח.
  • הימנע ממזונות ומשקאות חומציים, כגון פירות הדר ומשקאות מוגזים.
  • הימנע מצחצוח חזק מדי.
  • בקר אצל רופא השיניים שלך באופן קבוע לבדיקות.

מתי לפנות לרופא שיניים

אם אתה עדיין חווה רגישות לאחר שבועיים של שימוש בסנסודיין, חשוב לפנות לרופא השיניים שלך. רופא השיניים שלך יכול לעזור לקבוע את הגורם לרגישות שלך ולספק טיפול שיעזור להפחית אותה.

סיכום

Sensodyne היא דרך יעילה להפחתת רגישות בשיניים. בדרך כלל לוקח שבועיים עד להשפעה מלאה, אך אנשים מסוימים עשויים לחוות הקלה ברגישות לאחר מספר ימים בלבד. חשוב להשתמש ב- Sensodyne לפי ההוראות ולהמשיך להשתמש בו לפחות שבועיים כדי לקבל את מלוא התועלת. אם אתה עדיין חווה רגישות לאחר שבועיים של שימוש בסנסודיין, חשוב לפנות לרופא השיניים שלך. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

לסיכום, Sensodyne היא דרך יעילה להפחתת רגישות בשיניים. בדרך כלל לוקח שבועיים עד להשפעה מלאה, אך אנשים מסוימים עשויים לחוות הקלה ברגישות לאחר מספר ימים בלבד. חשוב להשתמש ב- Sensodyne לפי ההוראות ולהמשיך להשתמש בו לפחות שבועיים כדי לקבל את מלוא התועלת. אם אתה עדיין חווה רגישות לאחר שבועיים של שימוש בסנסודיין, חשוב לפנות לרופא השיניים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן