דף הבית » בריאות ואיכות חיים » איך לבשל סלמון בתנור

איך לבשל סלמון בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לבשל סלמון בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סלמון הוא דג טעים ובריא שניתן לבשל במגוון דרכים. אחת הדרכים הקלות והטעימות ביותר לבשל סלמון היא בתנור. עם כמה צעדים פשוטים, תוכל לקבל ארוחה טעימה תוך זמן קצר.

הכנת הסלמון

לפני שתוכלו לבשל את הסלמון, עליכם להכין אותו. התחל בשטיפת הסלמון במים קרים ויבש אותו במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הסלמון במלח ופלפל לפי הטעם. אפשר להוסיף גם תבלינים אחרים כמו אבקת שום, אבקת בצל או עשבי תיבול יבשים.

בישול הסלמון

לאחר הכנת הסלמון, אפשר להתחיל לבשל אותו. מחממים את התנור ל-400 מעלות צלזיוס. מניחים את הסלמון על תבנית מרופדת בנייר אפייה או ברדיד אלומיניום. אופים את הסלמון במשך 10-12 דקות, או עד שהוא מוכן. זמן הבישול המדויק יהיה תלוי בעובי הסלמון.

בודקת את מידת העשייה

כדי לבדוק אם הסלמון עשוי, הכניסו מזלג לחלק העבה ביותר של הדג. אם הסלמון מתקלף בקלות, זה מוכן. אם הוא עדיין ורוד מעט במרכזו, הוא צריך להתבשל עוד כמה דקות.

מגישים את הסלמון

לאחר שהסלמון מוכן, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח כמה דקות. הגישו את הסלמון עם הצדדים האהובים עליכם, כמו ירקות צלויים או סלט. אתה יכול גם להוסיף את הסלמון עם רוטב או סלסה לתוספת טעם.

טיפים לתוצאות הטובות ביותר

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר בעת בישול סלמון בתנור, הנה כמה טיפים:

  • מברישים את הסלמון בשמן זית לפני האפייה כדי לעזור לו להתפרך.
  • הוסף סחיטה של מיץ לימון לסלמון לפני האפייה לתוספת טעם.
  • אופים את הסלמון על רשת מעל תבנית אפייה כדי לעזור לו להתפרך מכל הצדדים.
  • מבשלים את הסלמון עד שהוא רק מבושל. בישול יתר יהפוך אותו יבש וקשוח.

בישול סלמון בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהדג הבריא הזה. עם כמה צעדים פשוטים, תוכל לקבל ארוחה טעימה תוך זמן קצר. לטיפים ומידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או בקר ויקיפדיה .

לסיכום, כדי לבשל סלמון בתנור, התחל בחימום מראש של התנור ל-400 מעלות פרנהייט. מניחים את הסלמון על תבנית מרופדת בנייר אפייה או ברדיד אלומיניום ואופים במשך 10-12 דקות, או עד שהוא מוכן. כדי לבדוק אם הסלמון עשוי, הכניסו מזלג לחלק העבה ביותר של הדג. הגישו את הסלמון עם הצדדים האהובים עליכם ותהנו!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן