דף הבית » בריאות ואיכות חיים » איך לאפות סלמון בתנור

איך לאפות סלמון בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לאפות סלמון בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפיית סלמון בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה בריאה וטעימה. בין אם אתה טבח מתחיל או מנוסה, אפיית סלמון בתנור היא קלה ופשוטה. המשך לקרוא כדי ללמוד את הטמפרטורה והזמן הטובים ביותר לאפיית סלמון בתנור.

בחר את הסלמון הנכון

כאשר אופים סלמון בתנור, חשוב לבחור את סוג הסלמון הנכון. סלמון שנתפס בטבע הוא הבחירה הטובה ביותר, מכיוון שהוא מכיל יותר חומצות שומן אומגה 3 וחומרי תזונה אחרים מאשר סלמון גידול. חפש סלמון מוצק ובעל צבע ורוד עז. הימנע מסלמון שיש לו ריח דגי חזק או שהוא דהוי.

מכינים את הסלמון

לפני אפיית הסלמון, חשוב להכין אותו כמו שצריך. התחל על ידי שטיפת הסלמון תחת מים זורמים קרים ויבש אותו עם נייר סופג. אם רוצים, מתבלים את הסלמון במלח, פלפל ותבלינים אחרים. מניחים את הסלמון על תבנית משומנת ומברישים בשמן זית או בחמאה מומסת.

אופים את הסלמון

לאחר הכנת הסלמון, הגיע הזמן לאפות אותו. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). מניחים את תבנית האפייה עם הסלמון בתנור ואופים 10-15 דקות, או עד שהסלמון מוכן. כדי לבדוק אם הסלמון עשוי, הכניסו מזלג לחלק העבה ביותר של הסלמון. אם הסלמון מתקלף בקלות, זה מוכן.

טיפים לאפיית סלמון

הנה כמה טיפים לאפיית סלמון בתנור:

  • אם רוצים, מעלים את הסלמון עם פרוסות לימון או עשבי תיבול לפני האפייה.
  • אם הסלמון עבה מ-1 אינץ', הגדילו את זמן האפייה בכמה דקות.
  • אם הסלמון דק יותר מ-1 אינץ', הקטן את זמן האפייה בכמה דקות.
  • כדי למנוע מהסלמון להתייבש, מכסים אותו בנייר אלומיניום במהלך האפייה.

מגישים את הסלמון

לאחר שהסלמון מבושל, הגיע הזמן להגיש אותו. מגישים את הסלמון עם תוספת של ירקות, אורז או תפוחי אדמה. לארוחה קלה מגישים את הסלמון עם סלט. תהנה!

סיכום

אפיית סלמון בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה בריאה וטעימה. בחרו סלמון שנתפס בטבע, הכינו אותו כראוי ואפו אותו ב-375°F (190°C) למשך 10-15 דקות. לטיפים נוספים, בדוק את הסרטון הזה וויקיפדיה נמצאת כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן