דף הבית » אמנות ותרבות » כמה זמן מבשלים סלמון בתנור?

כמה זמן מבשלים סלמון בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מבשלים סלמון בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל סלמון בתנור?

בישול סלמון בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לעמוד מעל כיריים חמות. אבל, חשוב לדעת את הטמפרטורה ואת זמן הבישול הנכונים כדי לקבל את הארוחה המושלמת. הטמפרטורה האידיאלית לבישול סלמון בתנור היא 350 מעלות צלזיוס. טמפרטורה זו תבטיח שהסלמון יתבשל ללא ייבוש או בישול יתר.

כמה זמן כדאי לבשל סלמון בתנור?

משך הזמן שאתה צריך לבשל סלמון בתנור יהיה תלוי בעובי הדג. עבור פילה בעובי 1 אינץ', כדאי לבשל אותו כ-10 דקות. עבור פילה בעובי 2 אינץ', כדאי לבשל אותו כ-15 דקות. אם אתם מבשלים סלמון שלם, כדאי לבשל אותו כ-20 דקות לכל קילוגרם.

טיפים לסלמון מבושל בצורה מושלמת

כשמבשלים סלמון בתנור, יש לזכור כמה טיפים כדי להבטיח שתקבלו את הארוחה המושלמת בכל פעם. ראשית, הקפידו לחמם את התנור ל-350 מעלות צלזיוס לפני שאתם מכניסים את הסלמון. זה יבטיח שהסלמון יתבשל באופן שווה. שנית, הקפידו לתבל את הסלמון במלח ופלפל לפני הבישול. זה יעזור להוציא את הטעם של הדג. לבסוף, הקפידו לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הסלמון בעזרת מדחום לבשר. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 145 מעלות צלזיוס כדי שהסלמון יתבשל.

מה להגיש עם סלמון אפוי בתנור

לאחר שהסלמון שלך מבושל, תצטרך להחליט עם מה להגיש אותו. יש מגוון צדדים שמשתלבים היטב עם סלמון. כמה מהצדדים הפופולריים ביותר הם ירקות צלויים, פירה וסלט ירוק. אפשר גם להגיש את הסלמון עם רוטב או פסטו.

כיצד לאחסן שאריות סלמון

אם נשארו לכם סלמון, אפשר לשמור אותו במקרר עד 3 ימים. הקפידו לעטוף את הסלמון היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום לפני אחסונו. ניתן גם להקפיא את הסלמון עד 3 חודשים. כדי לחמם את הסלמון, פשוט הכניסו אותו לתנור ב-350 מעלות צלזיוס למשך כ-10 דקות. בישול סלמון בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לעמוד מעל כיריים חמות. עם הטמפרטורה וזמן הבישול הנכונים, תוכלו לקבל את הארוחה המושלמת בכל פעם. למידע נוסף על בישול סלמון בתנור, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן