דף הבית » אמנות ותרבות » כמה זמן יש כנפיים בתנור?

כמה זמן יש כנפיים בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן יש כנפיים בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה כנפיים?

כנפיים הן מאכל חטיפים פופולרי המוגש בדרך כלל כמתאבן או כחלק מארוחה עיקרית. הם עשויים בדרך כלל מעוף, אך ניתן להכין אותם גם מסוגים אחרים של עופות. כנפיים לרוב מטוגנות בשמן עמוק, אך ניתן לבשל אותן גם בתנור. כנפיים אפויות בתנור הן חלופה בריאה יותר לכנפיים מטוגנות בשמן עמוק, שכן הן אינן מבושלות בשמן.

איך לבשל כנפיים בתנור

בישול כנפיים בתנור הוא תהליך פשוט שדורש הכנה מינימלית. כדי להתחיל, מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. מניחים את הכנפיים על תבנית מרופדת בנייר אפייה או ברדיד אלומיניום. מפזרים את הכנפיים במלח ופלפל, ואז מטפטפים אותן בשמן זית. אופים את הכנפיים במשך 30 דקות, הופכים אותן באמצע הדרך.

שלב אופציונלי: פיתוח הכנפיים

למרקם פריך יותר, אפשר לטגן את הכנפיים לפני האפייה. כדי לעשות זאת, ערבבו יחד 1 כוס קמח לכל מטרה, 1 כפית אבקת שום, 1 כפית אבקת בצל, 1 כפית פפריקה וכפית מלח בקערה רדודה. טובלים כל כנף בתערובת הקמח, תוך הקפדה על ציפוי אחיד. מניחים את הכנפיים הלחם על תבנית האפייה ואופים לפי ההוראות למעלה.

שלב אופציונלי: הוספת רוטב

לתוספת טעם אפשר להוסיף רוטב לכנפיים לפני האפייה. לשם כך, ערבבו יחד 1/2 כוס רוטב חריף, 1/4 כוס חמאה מומסת, כף אחת של רוטב ווסטרשייר וכפית אבקת שום בקערה. מברישים את הרוטב על הכנפיים, מקפידים לצפות אותן בצורה אחידה. מניחים את הכנפיים על תבנית האפייה ואופים לפי ההוראות למעלה.

כמה זמן יש כנפיים בתנור?

זמן הבישול של כנפיים בתנור יהיה תלוי בגודל הכנפיים והאם הן לחם או לא. בישול של כנפיים לא לחם ייקח בערך 30 דקות, בעוד שלכנפיים לחם ייקח 40-45 דקות. כדי לוודא שהכנפיים מבושלות, השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. הכנפיים נעשות כאשר הטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס.

טיפים לכנפיים מבושלות בצורה מושלמת

  • ודא שהכנפיים מרווחות באופן שווה על תבנית האפייה כך שהן מתבשלות באופן שווה.
  • הופכים את הכנפיים באמצע זמן הבישול כדי להבטיח בישול אחיד.
  • אם הכנפיים משחימות מדי, מכסים אותן בנייר אלומיניום.
  • לתוספת טעם, מברישים את הכנפיים ברוטב האהוב עליך לאחר האפייה.
  • לפריכות נוספת, מפזרים את הכנפיים בגבינת פרמזן לאחר האפייה.

בישול כנפיים בתנור הוא דרך פשוטה ובריאה ליהנות ממזון החטיפים הפופולרי הזה. עם כמה שלבים פשוטים וזמן הבישול הנכון, אתה יכול להכין כנפיים מבושלות בצורה מושלמת בכל פעם. לטיפים וטריקים נוספים על בישול כנפיים בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן