דף הבית » כמה זמן צריך » מה צריך לדעת על התפטרות מהעבודה

מה צריך לדעת על התפטרות מהעבודה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה צריך לדעת על התפטרות מהעבודה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה לשקול לפני שמתפטרים

התפטרות מהעבודה יכולה להיות החלטה קשה. חשוב לשקול את ההשלכות של התפטרות לפני קבלת ההחלטה. אתה צריך לחשוב איך ההתפטרות שלך תשפיע על המעסיק הנוכחי שלך, עמיתיך לעבודה ועל סיכויי העבודה העתידיים שלך. כדאי לשקול גם את ההשלכות הכספיות של התפטרות, כגון האם תהיה זכאי לדמי אבטלה או צורות אחרות של סיוע כספי.

כמה הודעה מוקדמת צריך לתת בעת התפטרות?

בעת התפטרות מעבודתך, חשוב לתת למעסיק שלך הודעה מוקדמת ככל האפשר. בדרך כלל, עליך לתת הודעה מוקדמת של שבועיים לפחות. זה נותן למעסיק שלך מספיק זמן למצוא מחליף ולהעביר את תחומי האחריות שלך לעובד אחר. במקרים מסוימים, ייתכן שתתבקש לתת הודעה מוקדמת של יותר משבועיים, למשל אם אתה בתפקיד בכיר או אם אתה האדם היחיד במחלקה שלך.

מה לכלול במכתב ההתפטרות שלך

בעת התפטרות מעבודתך, עליך תמיד להגיש מכתב התפטרות רשמי. מכתב זה צריך לכלול את תאריך ההתפטרות שלך, הסיבה להתפטרותך והצהרת הערכה על ההזדמנות לעבוד עם המעסיק שלך. עליך לכלול גם הצהרה שאתה מוכן לעזור בתהליך המעבר.

מה לעשות אחרי שאתה מתפטר

לאחר הגשת מכתב ההתפטרות שלך, עליך להקדיש את הזמן לקשור כל קצוות רופפים. זה כולל החזרת כל רכוש של החברה, כגון מחשבים ניידים או טלפונים סלולריים, והשלמת כל פרויקט שלא נגמר. אתה צריך גם להקדיש את הזמן כדי להודות לעמיתיך לעבודה ולמפקחים על תמיכתם במהלך הזמן שלך בחברה.

למה לצפות לאחר שתתפטר

לאחר שהתפטרת, עליך לצפות לקבל מכתב סיום רשמי מהמעסיק שלך. מכתב זה יכלול מידע על המשכורת הסופית שלך, כל ההטבות שאתה עשוי להיות זכאי להן וכל מידע אחר הקשור להתפטרותך. אתה צריך גם לצפות לקבל מכתב התייחסות מהמעסיק שלך, שבו ניתן להשתמש בעת הגשת מועמדות למשרות עתידיות. התפטרות מהעבודה שלך יכולה להיות החלטה קשה, אך חשוב לשקול את ההשלכות של התפטרות לפני שאתה מקבל את ההחלטה שלך. עליך להודיע למעסיק שלך כמה שיותר הודעה ולכלול מכתב התפטרות רשמי. כדאי גם להקדיש זמן לקשור כל קצוות רופפים ולהודות לעמיתים לעבודה ולמפקחים על תמיכתם. לבסוף, עליך לצפות לקבל מכתב סיום רשמי ומכתב התייחסות מהמעסיק שלך. למידע נוסף על התפטרות מהעבודה שלך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן