דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך ליווי לנהג חדש ב-2014?

כמה זמן צריך ליווי לנהג חדש ב-2014?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך ליווי לנהג חדש ב-2014?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה ליווי?

מלווה הוא אדם המלווה נהג חדש בזמן שהוא לומד נהיגה. המלווה הוא בדרך כלל נהג מנוסה שיכול לספק הדרכה וסיוע לנהג החדש. הליווי גם אחראי לוודא שהנהג החדש ממלא אחר כל חוקי התעבורה ונוהג בבטחה.

כמה זמן מלווה צריך להיות נוכח?

משך הזמן שנהג חדש זקוק לליווי תלוי בגיל הנהג, סוג הרכב בו הוא נוהג ובחוקי המדינה בה הוא נוהג. באופן כללי, רוב המדינות דורשות שנהג חדש מתחת לגיל 18 יש ליווי נוכח לפחות שישה חודשים. לאחר מכן, המלווה עשוי להידרש להיות נוכח למספר מסוים של שעות או קילומטרים נסיעה.

דרישות גיל

במדינות מסוימות, דרישת הגיל לנהג חדש לקבל מלווה נוכחת נמוכה מ-18. לדוגמה, בקליפורניה, נהג חדש מתחת לגיל 17 חייב להיות נוכח מלווה במשך 12 חודשי הנהיגה הראשונים. במדינות אחרות, כמו ניו יורק, דרישת הגיל גבוהה יותר, כאשר נהג חדש מתחת לגיל 21 זקוק לליווי בששת חודשי הנהיגה הראשונים.

דרישות הרכב

בנוסף לדרישות הגיל, במדינות מסוימות יש גם דרישות רכב מתי יש צורך בליווי. לדוגמה, בקליפורניה, נהג חדש מתחת לגיל 18 חייב להיות נוכח מלווה בעת נהיגה על אופנוע או רכב מסחרי.

חוקי המדינה

החוקים של כל מדינה עשויים גם להכתיב מתי יש צורך בליווי. לדוגמה, במדינות מסוימות, נהג חדש עשוי להזדקק לליווי נוכח למספר מסוים של שעות או מיילים נסיעה. במדינות אחרות, ייתכן שיידרש ליווי למספר מסוים של חודשים או שנים. חשוב לבדוק את חוקי המדינה בה אתה נוהג כדי לקבוע מתי יש צורך בליווי.

סיכום

בשנת 2014, משך הזמן שנהג חדש זקוק לליווי תלוי בגיל הנהג, סוג הרכב בו הוא נוהג וחוקי המדינה בה הוא נוהג. חשוב לבדוק את חוקי המדינה בה אתה נמצא. נסיעה כדי לקבוע מתי יש צורך בליווי. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן