דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להתאמן ביום?

כמה זמן צריך להתאמן ביום?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך להתאמן ביום?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי כמות הפעילות הגופנית המומלצת?

פעילות גופנית היא חלק חשוב מאורח חיים בריא. פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור לך לשמור על משקל תקין, להפחית את הסיכון למחלות כרוניות ולשפר את הבריאות הכללית שלך. אבל כמה פעילות גופנית מספיקה? ארגון הבריאות העולמי (WHO) ממליץ למבוגרים בגילאי 18-64 לקבל לפחות 150 דקות של פעילות גופנית אירובית בעצימות בינונית בשבוע, או 75 דקות של פעילות גופנית אירובית בעצימות נמרצת בשבוע. בנוסף, מבוגרים צריכים גם לעשות פעילויות לחיזוק שרירים לפחות יומיים בשבוע.

כמה זמן צריך להתאמן ביום?

משך הזמן שאתה צריך להתאמן ביום תלוי ביעדים שלך ובלוח הזמנים שלך. אם אתה רוצה להגיע לכמות הפעילות הגופנית המומלצת בשבוע, אתה יכול לחלק אותה לחלקי זמן קטנים יותר. לדוגמה, אתה יכול להתאמן במשך 30 דקות ביום, חמישה ימים בשבוע. אם אתה קצר בזמן, אתה יכול גם לקבל את אותם היתרונות מאימונים קצרים ואינטנסיביים יותר. מחקרים הראו שאימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT) יכול להיות יעיל באותה מידה כמו אימונים ארוכים יותר בעצימות בינונית. HIIT כרוך בהחלפה בין התפרצויות קצרות של פעילות אינטנסיבית לתקופות של מנוחה.

היתרונות של פעילות גופנית

לפעילות גופנית סדירה יכולה להיות מספר יתרונות בריאותיים, כולל:

  • שיפור בריאות הלב
  • סיכון מופחת למחלות כרוניות, כגון סוכרת וסרטן
  • שיפור בבריאות הנפש ובמצב הרוח
  • עצמות ושרירים חזקים יותר
  • שינה משופרת

טיפים לתחילת העבודה

אם אתה חדש בפעילות גופנית, זה יכול להיות מאיים להתחיל. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:

  • תתחיל בקטן. אל תנסה לעשות יותר מדי מוקדם מדי. התחל עם רק כמה דקות של פעילות גופנית ביום והגדל בהדרגה את הזמן שלך.
  • מצא פעילות שאתה נהנה ממנה. פעילות גופנית לא חייבת להיות משעממת. מצא פעילות שאתה נהנה ממנה, כגון הליכה, שחייה או ריקוד.
  • הציבו יעדים ריאליים. הגדירו יעדים ניתנים להשגה ושתוכלו למדוד, כמו הליכה של 30 דקות ביום.
  • מצא חבר לאימון. חבר או בן משפחה להתאמן איתו יכול לעזור לשמור על מוטיבציה.
  • תערבב את זה. אל תעשה את אותו אימון כל יום. נסה פעילויות שונות כדי שזה יהיה מעניין.

דעה אישית

לדעתי, חשוב למצוא שגרת פעילות גופנית שמתאימה לך. כל אחד הוא שונה ומה שעובד עבור אדם אחד אולי לא יעבוד עבור אחר. חשוב למצוא פעילות שאתה נהנה ממנה ושמתאימה ללוח הזמנים שלך. אני גם חושב שחשוב להגדיר יעדים ריאליים ולערבב את השגרה שלך כדי לשמור על עניין. פעילות גופנית היא חלק חשוב מאורח חיים בריא. אם אתה רוצה להפיק את המרב מהאימון שלך, חשוב להבין כמה זמן אתה צריך להתאמן ביום. על ידי הקפדה על הנחיות ה-WHO ומציאת פעילות שאתה נהנה ממנה, תוכל להפיק את המרב מהאימון שלך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן