דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להניק בכל צד?

כמה זמן צריך להניק בכל צד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך להניק בכל צד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו משך ההנקה המומלץ בכל צד?

בכל הנוגע להנקה, אין תשובה חד משמעית. כל תינוק הוא שונה, ומשך הזמן שהם צריכים להאכיל מכל צד ישתנה. עם זאת, האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה לאמהות להניק את התינוקות שלהן לפחות 15 דקות מכל צד. זהו פרק הזמן המינימלי הדרוש כדי להבטיח שהתינוק שלך מקבל מספיק חלב.

איך אתה יכול לדעת אם התינוק שלך מקבל מספיק חלב?

זה יכול להיות קשה לדעת אם התינוק שלך מקבל מספיק חלב, אבל יש כמה סימנים שאתה יכול להיזהר מהם. אם תינוקך מרוצה לאחר האכלה, ועולה במשקל, סביר להניח שהוא מקבל מספיק חלב. בנוסף, אם התינוק שלך מייצר לפחות שישה חיתולים רטובים ביום, אז הוא מקבל מספיק חלב.

סימנים של התייבשות

אם התינוק שלך לא מקבל מספיק חלב, הוא עלול להתייבש. סימני התייבשות כוללים יובש בפה, עיניים שקועות וירידה בתפוקת השתן. אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי.

כיצד להגדיל את אספקת החלב

אם אתה חושש שהתינוק שלך לא מקבל מספיק חלב, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגדיל את אספקת החלב שלך. ראשית, וודא שאתה שותה הרבה נוזלים ואוכל תזונה מאוזנת. בנוסף, נסו להירגע ולנוח הרבה. ללחץ יכול להיות השפעה שלילית על אספקת החלב שלך. לבסוף, נסה להניק בתדירות גבוהה יותר, ולמשך פרקי זמן ארוכים יותר.

מתי להפסיק להניק

ה-AAP ממליצה לאמהות להניק את תינוקיהן במשך שנה אחת לפחות. עם זאת, בסופו של דבר זה תלוי בך ובתינוקך להחליט מתי להפסיק להניק. חלק מהאמהות עשויות לבחור להמשיך להניק למשך יותר משנה, בעוד שאחרות עשויות להחליט להפסיק מוקדם יותר. לא משנה כמה זמן תבחרי להניק, חשוב לזכור שזו החלטה אישית. כל אם ותינוק הם שונים, ומה שמתאים לאחד אולי לא יתאים לאחרת. אם יש לך שאלות או חששות לגבי הנקה, חשוב לדבר עם הרופא שלך או עם יועצת הנקה. הם יכולים לספק לך את המידע והתמיכה שאתה צריך כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך ועבור תינוקך. הנקה היא דרך נפלאה ליצור קשר עם תינוקך ולספק לו את התזונה הדרושה לו. על ידי ביצוע המלצות ה-AAP ותשומת לב לרמזים של תינוקך, תוכל להבטיח שהתינוק שלך מקבל מספיק חלב. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן