דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן עלי לבודד לאחר חשיפה לחולי קורונה?

כמה זמן עלי לבודד לאחר חשיפה לחולי קורונה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן עלי לבודד לאחר חשיפה לחולי קורונה?

מה זה בידוד?

בידוד הוא הפרדה של אדם או קבוצת אנשים משאר האוכלוסייה על מנת למנוע התפשטות של מחלה מדבקת. זהו מרכיב מרכזי במאמצי בריאות הציבור להכיל את התפשטות COVID-19. בידוד שונה מהסגר, שהוא הפרדה של אדם או קבוצת אנשים שנחשפו למחלה מדבקת, אך טרם פיתחו תסמינים.

כמה זמן עלי לבודד לאחר חשיפה לחולי קורונה?

אם נחשפת לאדם עם COVID-19, חשוב להבין כמה זמן עליך לבודד את עצמך כדי להגן על עצמך ואחרים מפני הנגיף. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ לאנשים שנחשפו לאדם עם COVID-19 לבודד את עצמם למשך 14 ימים מתאריך המגע האחרון עם האדם הנגוע. במהלך תקופה זו, חשוב להישאר הרחק מאנשים אחרים, כולל אלה שבמשק הבית שלך. אם אתה מסוגל, אתה צריך להישאר בחדר נפרד ולהשתמש בחדר אמבטיה נפרד. אם אתה חייב להיות בקרבת אנשים אחרים, עליך ללבוש מסכת פנים ולתרגל ריחוק חברתי.

מה עלי לעשות במהלך הבידוד?

במהלך תקופת הבידוד שלך, חשוב לעקוב אחר בריאותך עבור כל סימן או תסמין של COVID-19. אם אתה מפתח תסמינים כלשהם, עליך ליצור קשר עם ספק שירותי הבריאות שלך באופן מיידי. חשוב גם לתרגל היגיינה טובה במהלך תקופת הבידוד שלך. זה כולל שטיפת ידיים לעתים קרובות במים וסבון למשך 20 שניות לפחות, הימנעות ממגע בפנים, וניקוי וחיטוי משטחים בהם נוגעים לעתים קרובות. לבסוף, חשוב להישאר מעודכן לגבי ההתפתחויות האחרונות הקשורות ל-COVID-19. אתר CDC הוא משאב נהדר להתעדכן במידע העדכני ביותר. תוכל גם למצוא מידע מועיל ב-YouTube על ידי חיפוש COVID-19 . למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה . לסיכום, אם נחשפת לאדם חולה ב-COVID-19, חשוב לבודד את עצמך למשך 14 יום מתאריך המגע האחרון עם האדם הנגוע. במהלך תקופה זו, חשוב לעקוב אחר בריאותך עבור כל סימן או תסמין של COVID-19, לנהוג בהיגיינה טובה ולהישאר מעודכן לגבי ההתפתחויות האחרונות הקשורות ל-COVID-19.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן