דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן עליי לשמור את משמר הבשר שלי?

כמה זמן עליי לשמור את משמר הבשר שלי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן עליי לשמור את משמר הבשר שלי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו שומר בשר?

משמר בשר הוא מכשיר המשמש לשמירה על טריות הבשר לפרקי זמן ארוכים יותר. זה עובד על ידי יצירת סביבה דמוית ואקום המונעת מחמצן להיכנס למיכל ולקלקל את הבשר. מכשיר מסוג זה שימושי במיוחד למי שקונה כמויות גדולות של בשר וצריך לאחסן אותו לפרק זמן ארוך יותר.

כמה זמן עליי לשמור את משמר הבשר שלי?

משך הזמן שאתה צריך לשמור על משמר הבשר שלך תלוי בסוג הבשר שאתה מאחסן. בדרך כלל, אתה צריך לשמור את משמר הבשר שלך לא יותר משבועיים. הסיבה לכך היא שהסביבה דמוית הוואקום שנוצרת על ידי המכשיר עלולה לגרום לבשר להתקלקל מהר יותר מאשר אם היה מאוחסן במיכל רגיל.

אחסון בשר במקרר

אם אתם מאחסנים בשר במקרר, כדאי לשמור אותו בשומר הבשר לא יותר משבוע. הסיבה לכך היא שהטמפרטורות הקרות של המקרר עלולות לגרום לבשר להתקלקל מהר יותר מאשר אם היה מאוחסן בכלי רגיל.

אחסון בשר במקפיא

אם אתם מאחסנים בשר במקפיא, כדאי לשמור אותו בשומר הבשר לא יותר משבועיים. הסיבה לכך היא שהטמפרטורות הקרות של המקפיא עלולות לגרום לבשר להתקלקל מהר יותר מאשר אם היה מאוחסן במיכל רגיל.

טיפים לאחסון בשר בשומר בשר

כאשר מאחסנים בשר בשומר בשר, יש כמה טיפים שכדאי לזכור כדי להבטיח שהבשר יישאר טרי זמן רב ככל האפשר. ראשית, יש לוודא שהבשר אטום לחלוטין בשומר. זה יעזור לשמור על חמצן בחוץ וימנע מהבשר להתקלקל. שנית, ודא שהמשמר מאוחסן במקום קריר ויבש. זה יעזור למנוע מהבשר להתקלקל באותה מהירות. לבסוף, הקפידו לבדוק את הבשר באופן קבוע כדי לוודא שהוא עדיין טרי. אם הבשר התקלקל, השליכו אותו מיד.

דעה אישית

אני מוצא ששימוש במשמר בשר הוא דרך מצוינת לשמור על טריות הבשר לפרקי זמן ארוכים יותר. זה שימושי במיוחד למי שקונה כמויות גדולות של בשר וצריך לאחסן אותו לפרק זמן ארוך יותר. אני גם מוצא שביצוע הטיפים לעיל יכול לעזור להבטיח שהבשר יישאר טרי זמן רב ככל האפשר. אם אתם מחפשים דרך לשמור על הבשר שלכם טרי למשך זמן רב יותר, אני ממליץ בחום להשקיע בשומר בשר. למידע נוסף על איך לאחסן נכון את הבשר שלכם, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן