דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן מראש צריך להגיע לטיסה לאילת?

כמה זמן מראש צריך להגיע לטיסה לאילת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מראש צריך להגיע לטיסה לאילת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה לצפות כשתגיעו לטיסה לאילת

כאשר אתם מתכננים טיול לאילת, אתם רוצים לוודא שהגעתם בזמן לטיסה שלכם. לדעת כמה זמן מראש כדאי להגיע לטיסה לאילת יכולה לעזור לכם לתכנן את הטיול ולוודא שלא תפספסו את הטיסה.

זמני צ'ק-אין

רוב חברות התעופה דורשות מכם לבצע צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני הטיסה. זאת כדי להבטיח שיהיה לך מספיק זמן לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער שלך בזמן. אם אתה טס בינלאומי, ייתכן שתצטרך לבצע צ'ק-אין מוקדם יותר. עדיף לבדוק עם חברת התעופה שלך כדי לברר את זמני הצ'ק-אין הספציפיים שלה.

הקרנות אבטחה

לאחר ביצוע הצ'ק-אין, תצטרך לעבור דרך האבטחה. בדיקות אבטחה עשויות להימשך זמן מה, לכן חשוב להגיע מוקדם. תצטרך להסיר את הנעליים, החגורה וכל פריטי מתכת, כגון תכשיטים, לפני שתעבור דרך גלאי המתכות. תצטרך גם לשים את כל הנוזלים או הג'לים בשקית ניילון שקופה.

זמני העלייה למטוס

לאחר שעברת את האבטחה, תצטרך לעשות את דרכך אל השער שלך. רוב חברות התעופה מתחילות לעלות 30 דקות לפני הטיסה. זאת על מנת להבטיח שכולם יהיו על הסיפון והמטוס יוכל להמריא בזמן.

השוואה מהירה

פעילות זמן נחוץ
קבלה 2 שעות
הקרנות אבטחה משתנה
עֲלִייָה לַמָטוֹס 30 דקות

דעה אישית

מניסיוני, תמיד עדיף להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים וחצי לפני הטיסה. זה נותן לך מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע אל השער שלך בזמן. זה גם נותן לך זמן לחטוף משהו לאכול או לעשות קניות לפני הטיסה. הגעה מוקדמת יכולה לעזור להבטיח שהטיול שלכם לאילת יהיה ללא מתח ומהנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן