דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן מראש כדאי להיות בשדה התעופה?

כמה זמן מראש כדאי להיות בשדה התעופה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מראש כדאי להיות בשדה התעופה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לפני טיסה כדאי להגיע לשדה התעופה?

כאשר אתם מתכננים טיול, אחת השאלות החשובות ביותר שתצטרכו לענות עליהן היא כמה זמן מראש עליכם להיות בשדה התעופה. הגעה מוקדמת מדי יכולה להיות שעות של המתנה, בעוד שהגעת מאוחר מדי יכולה להיות החמצת הטיסה שלך. כדי לוודא שאתם מגיעים ליעדכם בזמן, חשוב לתכנן מראש ולדעת כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע לשדה התעופה.

טיסות פנים

בטיסות פנים, מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע אל השער שלך. אם אתם בודקים מזוודות, כדאי להגיע מוקדם יותר, שכן התורים יכולים להיות ארוכים.

טיסות בינלאומיות

לטיסות בינלאומיות, מומלץ להגיע לשדה התעופה שלוש שעות לפני הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע אל השער שלך. תצטרך גם לעבור מכס והגירה, מה שיכול לקחת קצת זמן. אם אתם בודקים מזוודות, כדאי להגיע מוקדם יותר, שכן התורים יכולים להיות ארוכים.

מה לעשות אם אתה מאחר

אם אתה מאחר לטיסה שלך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להתקשר לחברת התעופה. ייתכן שהם יוכלו להחזיק את הטיסה עבורך, או שיוכלו להזמין אותך מחדש בטיסה מאוחרת יותר. אם אתם כבר בשדה התעופה, כדאי לגשת לדלפק הצ'ק-אין ולהסביר את המצב. ייתכן שחברת התעופה תוכל לעזור לך, אך חשוב לזכור שאולי היא לא תוכל לעשות דבר אם תאחר.

השוואה מהירה

סוג טיסה זמן הגעה מומלץ
בֵּיתִי שעתיים לפני
בינלאומי 3 שעות לפני

דעה אישית

לדעתי, תמיד עדיף להיות בטוח מאשר להצטער כשמדובר בהגעה לשדה התעופה. אני תמיד משתדל להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה שלי, אפילו לטיסות פנים. כך, אני יודע שיהיה לי הרבה זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער שלי. אם אתם מאחרים, תמיד כדאי להתקשר לחברת התעופה ולהסביר את המצב. אולי הם יוכלו לעזור לך, אבל חשוב לזכור שאולי הם לא יוכלו לעשות שום דבר אם תאחר מדי. כדי ללמוד עוד על כמה זמן מראש אתה צריך להיות בשדה התעופה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן