דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן מישהו שהיה ליד מטופל מאושר צריך להיות בבידוד?

כמה זמן מישהו שהיה ליד מטופל מאושר צריך להיות בבידוד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מישהו שהיה ליד מטופל מאושר צריך להיות בבידוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה בידוד?

בידוד הוא אמצעי לבריאות הציבור המשמש להגנה על הציבור מפני התפשטות מחלות זיהומיות. זוהי הפרדה של אדם או קבוצת אנשים הידועים או חשודים כנגועים במחלה מדבקת מאלה שאינם נגועים. בידוד משמש כדי לעצור או להאט את התפשטותן של מחלות מדבקות.

כמה זמן מישהו שהיה ליד מטופל מאושר צריך להיות בבידוד?

אם היית בקשר הדוק עם מטופל שאושר, עליך להיות בבידוד למשך 14 ימים מהפעם האחרונה שהיית בקשר עם המטופל. זהו משך הזמן המומלץ לבידוד, שכן זהו משך הזמן שלוקח לסימפטומים של המחלה להופיע. במהלך 14 ימי הבידוד, עליך לעקוב אחר בריאותך לאיתור סימנים או תסמינים של המחלה. אם אתה מפתח תסמינים כלשהם, עליך ליצור קשר עם ספק שירותי הבריאות שלך ולעקוב אחר הוראותיו.

מה זה קשר קרוב?

מגע קרוב מוגדר כמרחק של 6 רגל מאדם נגוע למשך 15 דקות לפחות. זה כולל שהייה באותו חדר, שיתוף מיטה או מגע פיזי ישיר עם האדם הנגוע.

מה עלי לעשות במהלך הבידוד?

במהלך הבידוד, עליך להישאר בבית ולהימנע ממגע עם אנשים אחרים. עליך גם לנהוג בהיגיינה טובה, כגון שטיפת ידיים לעתים קרובות והימנעות מנגיעה בפנים שלך. אם אתה צריך לעזוב את ביתך, עליך ללבוש כיסוי פנים ולשמור על מרחק של לפחות 6 רגל מאנשים אחרים. כדאי גם להימנע מתחבורה ציבורית ומקומות צפופים.

מה עלי לעשות לאחר בידוד?

לאחר 14 ימי הבידוד, עליך להמשיך לתרגל היגיינה טובה והתרחקות חברתית. עליך גם לעקוב אחר בריאותך לאיתור סימנים או תסמינים של המחלה. אם אתה מפתח תסמינים כלשהם, עליך ליצור קשר עם ספק שירותי הבריאות שלך ולעקוב אחר הוראותיו.

כיצד אוכל להגן על עצמי ועל אחרים?

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך ועל אחרים מפני התפשטות מחלות זיהומיות היא לתרגל היגיינה טובה והתרחקות חברתית. אתה צריך גם ללבוש כיסוי פנים כשאתה בפומבי ולהימנע ממגע עם אנשים חולים. אתה יכול גם להישאר מעודכן לגבי ההתפתחויות האחרונות במחלה על ידי מעקב אחר מקורות אמינים, כגון המרכז לבקרת מחלות ומניעתן . על ידי ביצוע שלבים אלה , אתה יכול לעזור להגן על עצמך ואחרים מפני התפשטות מחלות זיהומיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן