דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לוקח להגיע לפיליפינים?

כמה זמן לוקח להגיע לפיליפינים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח להגיע לפיליפינים?

כמה זמן לוקח להגיע לפיליפינים?

הפיליפינים היא מדינה יפה הממוקמת בדרום מזרח אסיה. הוא ידוע בחופים המדהימים שלו, בתרבות התוססת ובאנשים הידידותיים. אבל כמה זמן לוקח להגיע לשם? התשובה לשאלה זו תלויה מאיפה אתם מגיעים ובאמצעי התחבורה שתבחרו. הפיליפינים היא מדינה גדולה, כך שהזמן שלוקח להגיע לשם יכול להשתנות מאוד.

במטוס

הדרך המהירה ביותר להגיע לפיליפינים היא באמצעות טיסה. תלוי מאיפה אתה מגיע, זה יכול לקחת בין 6 ל-24 שעות. אם אתם מגיעים מארצות הברית, זמן הטיסה הוא בדרך כלל בסביבות 16 שעות. מאירופה, זמן הטיסה הוא בדרך כלל בסביבות 12 שעות. מאוסטרליה, זמן הטיסה הוא בדרך כלל בסביבות 8 שעות.

בסירה

אם אתם מחפשים דרך נינוחה יותר להגיע לפיליפינים, תוכלו לקחת סירה. הנסיעה בסירה יכולה להימשך בין שבועיים לארבעה שבועות, תלוי מאיפה אתה מגיע. אם אתם מגיעים מארצות הברית, הנסיעה תימשך כשבועיים. מאירופה, הנסיעה תימשך כ-3 שבועות. מאוסטרליה, המסע ייקח כ-4 שבועות.

ברכבת

אם אתם מחפשים דרך נינוחה עוד יותר להגיע לפיליפינים, תוכלו לקחת רכבת. הנסיעה ברכבת יכולה להימשך בין 3 ל-6 שבועות, תלוי מאיפה אתה מגיע. אם אתם מגיעים מארצות הברית, המסע ייקח בערך 3 שבועות. מאירופה, הנסיעה תימשך כ-4 שבועות. מאוסטרליה, המסע ייקח כ-6 שבועות. לא משנה באיזה אמצעי תחבורה תבחרו, המסע לפיליפינים בטוח יהיה הרפתקה. תזכו לחוות את יופייה של המדינה ואת הכנסת האורחים של תושביה. אם אתה רוצה ללמוד עוד על דרכי התחבורה השונות ועל הזמן המשוער שלוקח להגיע לפיליפינים, תוכל לצפות בסרטון זה או למצוא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן