דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לוקח להגיע לפונטה טומבו?

כמה זמן לוקח להגיע לפונטה טומבו?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח להגיע לפונטה טומבו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פונטה טומבו?

פונטה טומבו היא שמורת חיות בר הממוקמת על החוף האטלנטי של ארגנטינה. זהו אחד ממקומות הרבייה החשובים ביותר לפינגווינים מגלן בעולם. מדי שנה, מאות אלפי ציפורים אלו נודדות לאזור כדי להתרבות ולגדל את הגוזלים שלהן. השמורה היא גם בית למינים אחרים של ציפורים, יונקים וזוחלים.

כמה זמן לוקח להגיע לפונטה טומבו?

הגעה לפונטה טומבו מרוב הערים הגדולות בארגנטינה יכולה לקחת בין מספר שעות ליום שלם. השעה המדויקת תהיה תלויה בנקודת ההתחלה שלך ובאמצעי התחבורה שתבחר. אם אתם נוסעים מבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, זה ייקח כ-10 שעות נסיעה ברכב. ניתן גם לקחת אוטובוס מהעיר, שייקח כ-12 שעות. אם אתם נוסעים מערים אחרות בארגנטינה, כמו קורדובה או מנדוזה, זה ייקח כ-8 שעות נסיעה ברכב. ניתן גם לקחת אוטובוס מערים אלו, שייקח כ-10 שעות.

למה לצפות כשתגיעו לפונטה טומבו

כשתגיעו לפונטה טומבו, יקבלו את פניכם למראה מאות פינגווינים מגלן. השמורה היא גם ביתם של מינים אחרים של ציפורים, יונקים וזוחלים, כך שתוכלו לצפות לראות מגוון חיות בר. השמורה פתוחה כל השנה, אבל הזמן הטוב ביותר לביקור הוא בין אוקטובר למרץ. במהלך תקופה זו, הפינגווינים מתרבים ומגדלים את הצעירים שלהם, כך שניתן לצפות לראות פעילות רבה.

מה להביא לפונטה טומבו

בביקור בפונטה טומבו, חשוב להביא את הציוד הנכון. הקפידו להביא נעליים נוחות, כובע, קרם הגנה והרבה מים. כדאי גם להביא משקפת כדי שתוכלו לראות טוב יותר את חיות הבר.

איפה לשהות ליד פונטה טומבו

אם אתם מתכננים ללון ליד פונטה טומבו, ישנם מספר בתי מלון ואכסניות באזור. רובם ממוקמים בעיירה הסמוכה Trelew.

דברים לעשות בפונטה טומבו

בעת ביקור בפונטה טומבו, יש שפע של פעילויות להעסיק אותך. ניתן לערוך סיור מודרך בשמורה, לצפות בציפורים, או לצאת לסיור בסירה באזור. תוכלו גם לצאת לטיול רגלי בשמורה ולחקור את חיות הבר המקומיות.

מצא מידע נוסף בוויקיפדיה

אם אתה רוצה ללמוד עוד על פונטה טומבו, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן