דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לוקח להגיע לוינה?

כמה זמן לוקח להגיע לוינה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח להגיע לוינה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח להגיע לוינה?

וינה היא בירת אוסטריה והיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. הוא ידוע בארכיטקטורה היפה שלו, בתרבות העשירה ובחיי הלילה התוססים שלו. אבל כמה זמן לוקח להגיע לוינה ממקומות שונים ברחבי העולם?

במטוס

הדרך המהירה ביותר להגיע לוינה היא באמצעות טיסה. תלוי מאיפה אתה מגיע, זמן הטיסה יכול להשתנות מאוד. מלונדון זה לוקח כשעתיים, בעוד מניו יורק זה לוקח כשמונה שעות. מטוקיו לוקח בערך אחת עשרה שעות ומסידני בערך חמש עשרה שעות.

ברכבת

אם אתם מחפשים דרך נינוחה יותר להגיע לוינה, אז נסיעה ברכבת היא אופציה מצוינת. מלונדון לוקח כשתים עשרה שעות, בעוד מפריז כשמונה שעות. מרומא לוקח כעשר שעות, וממדריד בערך ארבע עשרה שעות.

השוואה מהירה

מקום במטוס ברכבת
לונדון 2 שעות 12 שעות
העיר ניו יורק 8 שעות לא
טוקיו 11 שעות לא
סידני 15 שעות לא
פריז לא 8 שעות
רומא לא 10 שעות
מדריד לא 14 שעות

לא משנה באיזו דרך תבחרו להגיע לוינה, זו בטוח תהיה חוויה מהנה ובלתי נשכחת. וינה היא עיר יפהפייה עם הרבה מה להציע, ושווה מאוד את הזמן והמאמץ להגיע אליה.

דעה אישית

הייתי בווינה כמה פעמים וזו אחת הערים האהובות עלי באירופה. הארכיטקטורה מהממת, האוכל טעים והאנשים ידידותיים. אני ממליץ בחום לקחת את הרכבת אם יש לך זמן, מכיוון שזו דרך נהדרת לתפוס את הנוף ולהרגיש את התרבות. לא משנה איך תגיעו לשם, וינה בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן