דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לוקח לגדל עץ לימון?

כמה זמן לוקח לגדל עץ לימון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לגדל עץ לימון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לגדל עץ לימון?

עצי לימון הם בחירה פופולרית עבור גינות ביתיות, ולא בכדי. לא רק שהם מייצרים לימונים טעימים ועסיסיים, אלא שהם גם מוסיפים מגע יפה וריחני לכל חלל חיצוני. אבל כמה זמן לוקח לגדל עץ לימון? התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל סוג עץ הלימון שתבחרו והאקלים בו אתם חיים. באופן כללי, זה יכול לקחת בין שלוש לחמש שנים לעץ לימון להגיע לבגרות מלאה.

בחירת הסוג הנכון של עץ הלימון

כשמדובר בגידול עץ לימון, יש חשיבות לסוג העץ שתבחרו. ישנם שני סוגים עיקריים של עצי לימון: סטנדרטי וגמד. עצי לימון סטנדרטיים יכולים להגיע לגובה של עד 20 מטר, בעוד שעצי לימון ננסיים הם הרבה יותר קטנים, בדרך כלל מגיעים לגובה מקסימלי של 8 רגל. אם אתה חי באקלים עם חורף מתון, ייתכן שתוכל לגדל עץ לימון סטנדרטי. עם זאת, אם אתה חי באקלים קר יותר, ייתכן שתרצה לבחור בעץ לימון ננסי, מכיוון שהם עמידים יותר לקור ויכולים לעמוד בטמפרטורות של עד 15 מעלות פרנהייט.

טיפול בעץ הלימון שלך

לאחר שבחרתם את סוג עץ הלימון המתאים לאקלים שלכם, חשוב לספק לו את הטיפול המתאים. עצי לימון צריכים הרבה אור שמש, אז הקפידו לשתול אותו במקום שמקבל לפחות שש שעות של אור שמש ישיר בכל יום. בנוסף, עצי לימון צריכים להשקות באופן קבוע. השקה את עץ הלימון שלך פעם בשבוע, הקפד להשרות את האדמה סביב השורשים. במהלך חודשי הקיץ, ייתכן שיהיה עליך להשקות בתדירות גבוהה יותר.

דישון עץ הלימון שלך

דישון עץ הלימון שלך חשוב גם לצמיחתו והתפתחותו. האכילו את עץ הלימון שלכם בדשן מאוזן כל שבועיים עד ארבעה שבועות במהלך עונת הגידול. הקפד לעקוב אחר ההוראות על אריזת הדשן לקבלת התוצאות הטובות ביותר. חשוב גם לגזום את עץ הלימון שלך באופן קבוע. גיזום עוזר לשמור על בריאות העץ ומעודד צמיחה חדשה. גזום את עץ הלימון שלך בסוף החורף או בתחילת האביב, הסר כל ענפים מתים או פגומים.

קצירת הלימונים שלך

לאחר שעץ הלימון שלך הגיע לבגרות, אתה יכול להתחיל לקצור את הלימונים שלך. בהתאם לסוג עץ הלימון שיש לך, אתה יכול לצפות להתחיל לקצור לימונים בסוף האביב או בתחילת הקיץ. הלימונים בשלים כשהם צהובים עזים ומעט רכים למגע. כדי לקצור את הלימונים שלך, פשוט סובב אותם מהעץ. הקפד להשאיר כמה לימונים על העץ, מכיוון שזה יעודד צמיחה חדשה.

סיכום

גידול עץ לימון יכול להיות חוויה מתגמלת, אבל זה לוקח זמן. בממוצע, זה יכול לקחת בין שלוש לחמש שנים לעץ לימון להגיע לבגרות מלאה. עם זאת, עם סוג העץ המתאים, טיפול נכון ודישון קבוע, תוכלו ליהנות מהטעם המתוק של לימונים בגידול ביתי תוך זמן קצר. למידע נוסף על גידול עץ לימון, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן