דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי לחכות לבדיקת הריון?

כמה זמן כדאי לחכות לבדיקת הריון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי לחכות לבדיקת הריון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי בדיקת הריון?

בדיקת הריון היא בדיקה רפואית המשמשת כדי לקבוע אם אישה בהריון. זה נעשה בדרך כלל עם דגימת שתן או דגימת דם. הבדיקה מחפשת נוכחות של הורמון הנקרא גונדוטרופין כוריוני אנושי (hCG) בגוף. אם hCG קיים, זה אומר שהאישה בהריון.

כמה זמן כדאי לחכות לבדיקת הריון?

משך הזמן שאתה צריך להמתין לבדיקת הריון תלוי בסוג הבדיקה שאתה עושה. אם אתה מבצע בדיקת שתן, עליך להמתין לפחות שבוע לאחר המחזור החודשי לפני ביצוע הבדיקה. אם אתה לוקח בדיקת דם, עליך להמתין לפחות שבועיים לאחר הפסקת המחזור לפני ביצוע הבדיקה.

בדיקות שתן

בדיקות שתן הן הסוג הנפוץ ביותר של בדיקת הריון. הם נעשים בדרך כלל בבית עם ערכה שאתה יכול לקנות בבית מרקחת. הבדיקה מחפשת נוכחות של hCG בשתן שלך. אם קיים hCG, זה אומר שאת בהריון. בדיקות שתן בדרך כלל מדויקות שבוע לאחר המחזור שהוחמצת. עם זאת, עדיף להמתין עד שבועיים לאחר הפסקת המחזור כדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר.

בדיקת דם

בדיקות דם מדויקות יותר מבדיקות שתן, אך הן גם יקרות יותר. הם נעשים בדרך כלל במשרד רופא. הבדיקה מחפשת נוכחות של hCG בדם שלך. אם קיים hCG, זה אומר שאת בהריון. בדיקות הדם מדוייקות בדרך כלל שבועיים לאחר הפסקת המחזור. עם זאת, עדיף לחכות עד שלושה שבועות לאחר החמצת המחזור כדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר.

למה לצפות במהלך המבחן

כאשר את עושה בדיקת הריון, את צריכה לצפות להמתין מספר דקות לתוצאות. אם אתה עושה בדיקת שתן, תצטרך לספק דגימת שתן שלך. אם אתה לוקח בדיקת דם, תצטרך לשאוב כמות קטנה של דם מהזרוע שלך.

סיכום

לדעת כמה זמן לחכות לבדיקת הריון חשובה לקבלת תוצאות מדויקות. בדיקות שתן מדוייקות בדרך כלל שבוע לאחר המחזור החודשי, בעוד שבדיקות הדם מדויקות בדרך כלל שבועיים לאחר המחזור החודשי. אם אינך בטוח לגבי תוצאות הבדיקה שלך, עדיף להמתין עד שלושה שבועות לאחר הפסקת המחזור כדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר. למידע נוסף על בדיקות הריון, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן