דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי להישאר בבידוד?

כמה זמן כדאי להישאר בבידוד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי להישאר בבידוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה בידוד?

בידוד הוא דרך למנוע התפשטות של מחלות זיהומיות. זה כרוך בהפרדה בין אנשים שנדבקו או חשודים כנדבקים מאלה שלא. זה יכול לכלול הישארות בבית, הימנעות ממגע עם אנשים אחרים וחבישת מסיכת פנים בחוץ.

כמה זמן כדאי להישאר בבידוד?

משך הזמן שאתה צריך להישאר בבידוד תלוי בסוג הזיהום שיש לך. עבור זיהומים מסוימים, כגון הצטננות, ייתכן שתצטרך להישאר בבידוד רק כמה ימים. עבור זיהומים אחרים, כגון שפעת, ייתכן שתצטרך להישאר בבידוד עד שבועיים.

אם יש לך COVID-19

אם נבחנת חיובית ל-COVID-19, עליך להישאר בבידוד לפחות 10 ימים. הסיבה לכך היא שהנגיף יכול להישאר מדבק עד 10 ימים לאחר הופעת התסמינים לראשונה. במהלך תקופה זו, עליך להימנע ממגע עם אנשים אחרים, גם אם אתה מרגיש טוב יותר.

אם נחשפת למישהו עם COVID-19

אם נחשפת למישהו עם COVID-19, עליך להישאר בבידוד למשך 14 ימים. הסיבה לכך היא שיכולים לחלוף עד 14 ימים עד להופעת תסמינים של הנגיף. במהלך תקופה זו, עליך להימנע ממגע עם אנשים אחרים, גם אם אתה מרגיש טוב.

אם יש לך תסמינים של COVID-19

אם יש לך תסמינים של COVID-19, כגון חום, שיעול או קוצר נשימה, עליך להישאר בבידוד עד שנבחנת שלילית לנגיף. הסיבה לכך היא שהנגיף יכול להישאר מדבק עד 10 ימים לאחר הופעת התסמינים לראשונה. במהלך תקופה זו, עליך להימנע ממגע עם אנשים אחרים, גם אם אתה מרגיש טוב יותר.

טיפים לשהייה בבידוד

להישאר בבידוד יכול להיות קשה, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על זה:

תשאר מחובר

להישאר בבידוד לא אומר שאתה צריך להיות לבד. השתמש בטכנולוגיה כדי להישאר מחובר עם חברים ובני משפחה. אתה יכול להשתמש בווידאו צ'אט, הודעות טקסט ומדיה חברתית כדי לשמור על קשר.

הישאר פעיל

הישארות פעילה יכולה לעזור לך להישאר בריא ולהרחיק את דעתך מלהיות בבידוד. נסו להתאמן בכל יום, כמו ללכת לטיול או לעשות יוגה.

להישאר מעודכן

שמירה על מידע יכולה לעזור לך להישאר בטוח ולקבל החלטות מושכלות לגבי הבריאות שלך. הקפד להישאר מעודכן במידע העדכני ביותר על הנגיף וכל שינוי בהנחיות המקומיות.

תשמור על עצמך

שהייה בבידוד עלולה להיות מלחיץ, אז הקפידו לדאוג לעצמכם. נסה לישון מספיק, לאכול מזון בריא, ולהקדיש זמן להירגע.

סיכום

בידוד הוא חלק חשוב בשמירה על בטיחות במהלך המגיפה. משך הזמן שאתה צריך להישאר בבידוד תלוי בסוג הזיהום שיש לך. אם נבחנת חיובית ל-COVID-19, עליך להישאר בבידוד לפחות 10 ימים. אם נחשפת למישהו עם COVID-19, עליך להישאר בבידוד למשך 14 ימים. אם יש לך תסמינים של COVID-19, עליך להישאר בבידוד עד שנבחנת שלילית לנגיף. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על השהייה בבידוד, כגון להישאר מחובר, להישאר פעיל, להישאר מעודכן ולטפל בעצמך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן