דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי לבשל שעועית לבנה?

כמה זמן כדאי לבשל שעועית לבנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי לבשל שעועית לבנה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה שעועית לבנה?

שעועית לבנה היא סוג של קטניות הפופולריות במטבחים רבים ברחבי העולם. הם עשירים בחלבון ובסיבים ומהווים מקור מצוין לויטמינים ומינרלים. שעועית לבנה גם דלה בשומן ובקלוריות, מה שהופך אותה לתוספת בריאה לכל דיאטה.

איך לבשל שעועית לבנה

בישול שעועית לבנה קל וניתן לעשות זאת במגוון דרכים. הדרך הנפוצה ביותר לבשל שעועית לבנה היא להשרות אותה למשך הלילה במים קרים, ואז לנקז ולשטוף אותה לפני הבישול. אפשר גם לבשל שעועית לבנה בסיר איטי או בסיר לחץ.

שיטת הכיריים

כדי לבשל שעועית לבנה על הכיריים, התחל בהבאת סיר מים לרתיחה. מוסיפים את השעועית ונותנים לה להתבשל כ-45 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. לאחר שהשעועית רכה, מסננים אותה ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.

שיטת בישול איטי

כדי לבשל שעועית לבנה בסיר לבישול איטי, התחל בהוספת השעועית לבישול האיטי ותכסה אותה במים. הגדר את התנור האיטי על נמוך ותן לשעועית להתבשל במשך 8-10 שעות. לאחר שהשעועית רכה, מסננים אותה ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.

שיטת סיר לחץ

לבישול שעועית לבנה בסיר לחץ, התחילו בהוספת השעועית לסיר הלחץ וכיסוים במים. כוונו את סיר הלחץ על גבוה והניחו לשעועית להתבשל כ-20 דקות. לאחר שהשעועית רכה, מסננים אותה ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.

כמה זמן כדאי לבשל שעועית לבנה?

משך הזמן שלוקח לבשל שעועית לבנה תלוי בשיטה בה אתה משתמש. עבור שיטת הכיריים, זה אמור לקחת כ-45 דקות. עבור שיטת הבישול האיטי, זה אמור לקחת 8-10 שעות. עבור שיטת סיר הלחץ, זה אמור לקחת כ-20 דקות.

טיפים להכנת שעועית לבנה טעימה

לאחר שבישלתם את השעועית הלבנה שלכם, יש כמה טיפים שיהפכו אותם לטעימים עוד יותר. נסה להוסיף כמה עשבי תיבול ותבלינים לשעועית בזמן שהם מתבשלים לתוספת טעם. אתה יכול גם להוסיף כמה ירקות חתוכים לקוביות, כגון בצל, גזר וסלרי, לסיר לתוספת תזונה. לבסוף, נסו להוסיף לקוביות בייקון או בשר חזיר לשעועית לקבלת טעם מעושן.

דעה אישית

שעועית לבנה היא תוספת נהדרת לכל ארוחה ומהווה דרך בריאה וטעימה לקבל את מנת החלבון והסיבים היומית שלך. בישול שעועית לבנה קל וניתן לעשות זאת במגוון דרכים. משך הזמן שלוקח לבשל שעועית לבנה תלוי בשיטה בה אתה משתמש, אך זה אמור לקחת כ-45 דקות לשיטת הכיריים, 8-10 שעות לשיטת הבישול האיטי וכ-20 דקות לשיטת סיר הלחץ. עם כמה טיפים פשוטים, אתה יכול להפוך את השעועית הלבנה שלך לטעימה עוד יותר. למידע נוסף על בישול שעועית לבנה, עיין בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן