דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי לבשל דלעות?

כמה זמן כדאי לבשל דלעות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן כדאי לבשל דלעות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה דלעות?

דלעות הן סוג של דלעת חורף שמקורה בצפון אמריקה. הם מרכיב פופולרי במתכונים רבים, מפשטידות ומרקים ועד לחמים ומאפינס. דלעות הן גם מקור מצוין לויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין A, ויטמין C, אשלגן וסיבים.

איך לבשל דלעות

בישול דלעות קל וניתן לעשות זאת במגוון דרכים. הנה כמה טיפים לבישול דלעות:

קְלִיָה

צלייה היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לבשל דלעות. כדי לצלות דלעת, חותכים אותה לפרוסות ומסירים את הגרעינים. מניחים את החתיכות על תבנית עם נייר אפייה ומברישים בשמן. צולים בתנור שחומם מראש ל-375 מעלות צלזיוס למשך 30-45 דקות, או עד שהבשר רך.

רְתִיחָה

רתיחה היא עוד דרך מצוינת לבשל דלעות. כדי להרתיח דלעת, חותכים אותה לקוביות ומניחים בסיר עם מים רותחים. מרתיחים במשך 10-15 דקות, או עד שהבשר רך.

מהביל

אידוי הוא דרך מצוינת לבשל דלעות מבלי להוסיף שומן. כדי לאדות דלעת, חותכים אותה לקוביות ומניחים בסלסלת אדים. מניחים את הסלסילה מעל סיר מים רותחים ומאדים במשך 10-15 דקות, או עד שהבשר רך.

מיקרוגל

מיקרוגל היא דרך מהירה וקלה לבשל דלעות. כדי לחמם דלעת במיקרוגל, חותכים אותה לקוביות ומניחים בכלי המתאים למיקרוגל. מכסים את הכלי במכסה או בניילון נצמד ומכניסים למיקרוגל בחום גבוה למשך 5-7 דקות, או עד שהבשר רך.

כמה זמן כדאי לבשל דלעות?

משך הזמן שלוקח לבשל דלעות יהיה תלוי בשיטת הבישול שתבחרו. בדרך כלל, צלייה, הרתחה ואידוי יימשכו 30-45 דקות, בעוד שהבישול במיקרוגל ייקח 5-7 דקות. כדי להבטיח שהדלעות שלך מבושלות, השתמש במזלג כדי לבדוק את רכות הבשר.

השוואה מהירה

שיטת בישול זְמַן
קְלִיָה 30-45 דקות
רְתִיחָה 10-15 דקות
מהביל 10-15 דקות
מיקרוגל 5-7 דקות

בישול דלעות היא דרך מצוינת ליהנות מהטעם הטעים ומהיתרונות התזונתיים שלהן. בעזרת שיטת הבישול הנכונה וקצת סבלנות תוכלו לבשל בקלות דלעות לשלמות. לטיפים וטריקים נוספים על בישול דלעות, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן