דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן הדרכון האמריקאי צריך להיות בתוקף?

כמה זמן הדרכון האמריקאי צריך להיות בתוקף?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הדרכון האמריקאי צריך להיות בתוקף?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו תוקף דרכון אמריקאי?

דרכון אמריקאי הוא מסמך שהונפק על ידי ממשלת ארה"ב המאשרת את זהותו ואת הלאום של המחזיק בו. זהו מסמך חשוב לאזרחי ארה"ב המעוניינים לנסוע לחו"ל והוא תקף ל-10 שנים מתאריך ההנפקה. הדרכון הוא גם סוג של זיהוי ומשמש להוכחת זהותו של המחזיק בעת הכניסה והיציאה לארה"ב.

כמה זמן הדרכון האמריקאי צריך להיות בתוקף?

הדרכון האמריקאי צריך להיות תקף לפחות 10 שנים מתאריך ההנפקה. זוהי תקופת התוקף המינימלית של דרכון אמריקאי והיא תואמת את הסטנדרטים הבינלאומיים שנקבעו על ידי ארגון התעופה האזרחית הבינלאומית (ICAO). הדרכון האמריקאי תקף גם לנסיעות לרוב מדינות העולם.

חידוש דרכון אמריקאי

כאשר תוקפו של דרכון אמריקאי יפוג, על המחזיק להגיש בקשה לקבלת דרכון חדש. תהליך חידוש דרכון אמריקאי הוא פשוט יחסית וניתן לעשות זאת באופן מקוון או באופן אישי בשגרירות או קונסוליה בארה"ב. תהליך החידוש מחייב את המחזיק להגיש טופס בקשה לדרכון מלא, שתי תמונות פספורט והדרכון שפג תוקפו. לאחר מכן יונפק הדרכון עם תקופת תוקף חדשה של 10 שנים ממועד ההנפקה.

הארכת תוקפו של דרכון אמריקאי

במקרים מסוימים, ניתן להאריך את תוקפו של דרכון אמריקאי מעבר לתקופה הרגילה של 10 שנים. זה נעשה על ידי הגשת בקשה לחידוש דרכון בשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב. על המבקש להגיש טופס בקשה לדרכון מלא, שתי תמונות פספורט והדרכון שפג תוקפו. לאחר מכן יונפק הדרכון עם תקופת תוקף חדשה של עד 15 שנים ממועד ההנפקה.

סיכום

תוקפו של דרכון אמריקאי צריך להיות לפחות 10 שנים מתאריך ההנפקה. במקרים מסוימים, ניתן להאריך את תוקפו של דרכון אמריקאי מעבר לתקופה הרגילה של 10 שנים. לשם כך, על המחזיק להגיש בקשה לחידוש דרכון בשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן