דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן דרוש תוקף הדרכון כדי לעבור לירדן?

כמה זמן דרוש תוקף הדרכון כדי לעבור לירדן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן דרוש תוקף הדרכון כדי לעבור לירדן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו תוקף הדרכון הדרוש כדי לעבור לירדן?

נסיעה לירדן היא דרך מצוינת לחוות את התרבות וההיסטוריה של המזרח התיכון. אך לפני שתוכלו לצאת למסע, עליכם לוודא שהדרכון שלכם בתוקף. ממשלת ירדן דורשת שלכל המטיילים יהיה דרכון בתוקף לפחות לחצי שנה ממועד הכניסה למדינה. המשמעות היא שאם הדרכון שלך אמור לפוג תוך שישה חודשים מהגעתך המתוכננת לירדן, תצטרך לחדש אותו לפני שתוכל להיכנס למדינה. חשוב לציין שדרישת התוקף של שישה חודשים חלה על כל המטיילים, ללא קשר ללאום.

מה אם הדרכון שלי פג?

אם הדרכון שלך כבר פג תוקפו, תצטרך להגיש בקשה לדרכון חדש לפני שתוכל לנסוע לירדן. בהתאם לארץ המוצא שלך, התהליך לקבלת דרכון חדש יכול להימשך בין מספר ימים למספר שבועות. חשוב לתכנן מראש ולהגיש בקשה לדרכון חדש בהקדם האפשרי אם אתה יודע שהדרכון הנוכחי שלך לא יהיה תקף לפחות שישה חודשים מתאריך הגעתך המתוכנן לירדן.

האם אני צריך ויזה כדי להיכנס לירדן?

בנוסף לדרכון תקף, יתכן שנוסעים לירדן יצטרכו גם לקבל ויזה. סוג הויזה הנדרש יהיה תלוי במטרת הביקור שלך. לדוגמה, אם אתם נוסעים לירדן למטרות עסקים או תיירות, תצטרכו להגיש בקשה לוויזת תייר. התהליך לקבלת ויזה לירדן יכול להשתנות בהתאם למדינת המוצא שלך. במקרים מסוימים, ייתכן שתוכל להגיש בקשה לויזה באינטרנט או בשגרירות ירדן במדינתך. במקרים אחרים, ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה לויזה עם ההגעה לירדן.

סיכום

נסיעה לירדן היא דרך מצוינת לחוות את התרבות וההיסטוריה של המזרח התיכון. אולם לפני שתוכלו לעשות את המסע חשוב לוודא שהדרכון שלכם בתוקף לחצי שנה לפחות מיום הכניסה לארץ. ייתכן שתצטרך גם להגיש בקשה לויזה, בהתאם למטרת הביקור שלך. למידע נוסף על דרישות הויזה לירדן, אתה יכול לבקר בדף ויזת ירדן ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן