דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן אתה צריך לשלם לביטוח לאומי באמריקה כדי להיות זכאי?

כמה זמן אתה צריך לשלם לביטוח לאומי באמריקה כדי להיות זכאי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אתה צריך לשלם לביטוח לאומי באמריקה כדי להיות זכאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא תוכנית המספקת הטבות לאנשים פנסיונרים ונכים בארצות הברית. הוא ממומן על ידי מיסי שכר, שנשלפים מכל תלוש משכורת. הכסף שנאסף משמש לתשלום הטבות לזכאים. ביטוח לאומי היא אחת התוכניות הממשלתיות הגדולות בארצות הברית, והיא מהווה מקור הכנסה חשוב עבור פנסיונרים רבים.

כמה זמן צריך לשלם לביטוח לאומי כדי להיות זכאי?

על מנת להיות זכאי לקצבאות ביטוח לאומי, יש לשלם למערכת לפחות 10 שנים. המשמעות היא שעליכם לעבוד לפחות 10 שנים ולשלם מסים לביטוח לאומי עבור אותן שנים. משך הזמן שאתה חייב לעבוד כדי להיות זכאי להטבות משתנה בהתאם לגילך. לדוגמה, אם אתה בן 62 ומעלה, עליך לעבוד לפחות 10 שנים. עם זאת, אם אתה צעיר מגיל 62, עליך לעבוד לפחות 40 רבעונים, או 10 שנים.

מה אם לא עבדת 10 שנים?

אם לא עבדת במשך 10 שנים, ייתכן שאתה עדיין זכאי לקצבאות הביטוח הלאומי. אם אתה בן/בת זוג או תלויים במי שזכאי לביטוח לאומי, ייתכן שתוכל לקבל הטבות על סמך רישום עבודתו. בנוסף, אם אתה נכה, אתה עשוי להיות זכאי לביטוח נכות ביטוח לאומי (SSDI).

מה אם עבדת יותר מ-10 שנים?

אם עבדת יותר מ-10 שנים, ייתכן שתהיה זכאי ליותר קצבאות ביטוח לאומי. סכום ההטבות שאתה מקבל מבוסס על סכום הכסף ששילמת למערכת. ככל ששילמת יותר, כך ההטבות שלך יהיו גבוהות יותר. בנוסף, ככל שעבדת יותר, כך ישמשו יותר שנות רווחים לחישוב ההטבות שלך.

כיצד תוכל לבדוק את זכאותך?

תוכל לבדוק את זכאותך לקצבאות ביטוח לאומי באמצעות ביקור באתר המוסד לביטוח לאומי. באתר תוכלו ליצור חשבון ולצפות בהצהרת הביטוח הלאומי שלכם. הצהרה זו תראה לכם כמה שילמתם למערכת וכמה אתם זכאים לקבל בהטבות.

סיכום

ביטוח לאומי הוא תוכנית חשובה המספקת הטבות לאנשים פנסיונרים ונכים בארצות הברית. על מנת להיות זכאי לקצבאות ביטוח לאומי, עליך לעבוד 10 שנים לפחות ולשלם מסים לביטוח לאומי עבור אותן שנים. אם לא עבדת 10 שנים, יתכן ואתה עדיין זכאי לקצבאות אם אתה בן/בת זוג או תלויים במי שזכאי לביטוח לאומי. בנוסף, אם אתה נכה, אתה עשוי להיות זכאי לביטוח נכות ביטוח לאומי (SSDI). אם עבדת יותר מ-10 שנים, ייתכן שתהיה זכאי ליותר קצבאות ביטוח לאומי. תוכל לבדוק את זכאותך לקצבאות ביטוח לאומי באמצעות ביקור באתר המוסד לביטוח לאומי.

דעה אישית

ביטוח לאומי הוא תוכנית חשובה המעניקה הטבות נחוצות למי שפרש או נכה. חשוב להבין את דרישות הזכאות לקצבאות הביטוח הלאומי כדי שתוכלו לוודא שאתם מקבלים את הקצבאות המגיעות לכם. בנוסף, חשוב להבין כמה זמן אתה חייב לעבוד כדי להיות זכאי לקצבאות הביטוח הלאומי כדי שתוכל לתכנן בהתאם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן