דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן אתה צריך לחכות מפשיטת רגל כדי לפתוח עוסק מורשה?

כמה זמן אתה צריך לחכות מפשיטת רגל כדי לפתוח עוסק מורשה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אתה צריך לחכות מפשיטת רגל כדי לפתוח עוסק מורשה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי פשיטת רגל?

פשיטת רגל היא הליך משפטי המאפשר ליחידים ולעסקים להפטר או לארגן מחדש את חובותיהם. זוהי דרך לחייבים להתחיל מחדש ולהצליח להתקדם בחייהם. פשיטת רגל יכולה להיות תהליך קשה, אבל היא גם יכולה להיות דרך לצאת מהחובות ולהתחיל מחדש.

כמה זמן אתה צריך לחכות מפשיטת רגל כדי לפתוח עוסק מורשה?

משך הזמן שעליך להמתין מפשיטת רגל לפתיחת עוסק מורשה תלוי בסוג פשיטת הרגל שהגשת. בדרך כלל, אם הגשת בקשה לפשיטת רגל של פרק 7, תצטרך לחכות לפחות שנתיים לפני שתוכל להגיש בקשה לרישיון עוסק. אם הגשת בקשה לפשיטת רגל של פרק 13, תצטרך להמתין לפחות שנה אחת לפני שתוכל להגיש בקשה לרישיון עוסק.

פרק 7 פשיטת רגל

פשיטת רגל פרק 7 היא סוג של פשיטת רגל המאפשרת ליחידים להפטר מחובותיהם. המשמעות היא שהחוב אינו חייב יותר והחייב אינו אחראי עוד לתשלומו. על מנת לזכות בפשיטת רגל פרק ז', על החייב לעבור מבחן אמצעים, שהוא מבחן הקובע אם לחייב יש מספיק הכנסה כדי להחזיר את חובותיו.

פרק 13 פשיטת רגל

פשיטת רגל פרק 13 היא סוג של פשיטת רגל המאפשרת לאנשים לארגן מחדש את חובותיהם וליצור תוכנית פירעון. סוג זה של פשיטת רגל מאפשר לחייב לשמור על נכסיו בזמן שהם מחזירים לנושיו לאורך תקופה. תכנית הפירעון צריכה להיות מאושרת על ידי בית המשפט ועל החייב לבצע תשלומים שוטפים לנאמן שמינה בית המשפט.

הגשת בקשה לרישיון עוסק

לאחר שהמתנתם את פרק הזמן הנדרש מפשיטת הרגל לפתיחת עוסק מורשה, תצטרכו להגיש בקשה לרישיון עוסק. תהליך זה יכול להשתנות ממדינה למדינה, אך בדרך כלל תצטרך למלא בקשה, לספק הוכחת ביטוח ולשלם עמלה. כמו כן, יהיה עליך לספק הוכחה לאחריות פיננסית, כגון ערבות או מכתב אשראי. לאחר שיאושרו לכם רישיון עוסק, תוכלו להתחיל למכור מכוניות.

השוואה מהירה

סוג פשיטת רגל זמן לחכות
פרק 7 2 שנים
פרק 13 1 שנה

לסיכום, משך הזמן שעליך להמתין מפשיטת רגל לפתיחת עוסק מורשה תלוי בסוג פשיטת הרגל שהגשת. בדרך כלל, אם הגשת בקשה לפשיטת רגל של פרק 7, תצטרך לחכות לפחות שנתיים לפני שתוכל להגיש בקשה לרישיון עוסק. אם הגשת בקשה לפשיטת רגל של פרק 13, תצטרך להמתין לפחות שנה אחת לפני שתוכל להגיש בקשה לרישיון עוסק. לאחר שהמתנתם את פרק הזמן הנדרש, תצטרכו להגיש בקשה לרישיון עוסק ולספק הוכחה לאחריות כלכלית. למידע נוסף על תהליך פתיחת סוחר מורשה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן