דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן אתה צריך להיות פלטה על השיניים שלך?

כמה זמן אתה צריך להיות פלטה על השיניים שלך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אתה צריך להיות פלטה על השיניים שלך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פלטה?

פלטה היא סוג של טיפול יישור שיניים המשמש לתיקון שיניים לא מיושרות. הם מורכבים מסוגריים, חוטים ורצועות המחוברים לשיניים ומותאמים לאורך זמן כדי להזיז את השיניים למצב הרצוי. סמכים משמשים לעתים קרובות לתיקון שיניים עקומות, עקיצות יתר, עקיצות, וחוסר יישור אחר.

כמה זמן אתה צריך ללבוש פלטה?

משך הזמן שאתה צריך ללבוש פלטות תלוי בחומרת חוסר היישור שלך. בדרך כלל, הפלטה לובשת במשך 12 עד 24 חודשים, אך ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו ללבוש אותם למשך זמן רב יותר. האורתודנט שלך יוכל לתת לך הערכה טובה יותר של כמה זמן תצטרך ללבוש פלטה בהתבסס על המצב האישי שלך.

איך לשמור על הפלטה שלך

שמירה על הפלטה שלך חשובה כדי להבטיח שהן פועלות כראוי ושהשיניים שלך יישארו בריאות. הנה כמה טיפים לטיפול בפלטה שלך:

צחצחו והשתמש בחוט דנטלי באופן קבוע

צחצוח שיניים וחוט דנטלי באופן קבוע חשוב כאשר יש לך פלטה. חשוב לצחצח לאחר כל ארוחה כדי להסיר חלקיקי מזון ורובד מהשיניים והפלטות. שימוש בחוט דנטלי חשוב גם כדי להסיר רובד וחלקיקי מזון בין השיניים.

הימנע ממזונות מסוימים

מזונות מסוימים עלולים להזיק לסוגרים או להפוך אותם לפחות יעילים. מזונות שיש להימנע מהם כוללים מזון קשה או דביק כמו ממתקים, אגוזים ופופקורן. כדאי גם להימנע מלעיסת חפצים קשים כמו עטים או עפרונות.

בקר את האורתודנט שלך באופן קבוע

חשוב לבקר אצל האורתודנט באופן קבוע כדי לוודא שהפלטות פועלות כראוי ושהשיניים שלך נשארות בריאות. האורתודנט שלך יוכל לבצע התאמות לסוגרים שלך לפי הצורך ולענות על כל שאלה שיש לך.

ללבוש מגן פה

אם אתה עושה ספורט, חשוב ללבוש מגן פה כדי להגן על הפלטה והשיניים מפני נזק. האורתודנט שלך יכול לספק לך מגן פה בהתאמה אישית שיתאים על הפלטה שלך.

דעה אישית

שימוש בפלטה יכול להיות תהליך ארוך ולפעמים לא נוח, אבל זה שווה את זה בסופו של דבר. התוצאות של הפלטה יכולות לשנות חיים, וחשוב להקפיד על הפלטה ולפעול לפי הנחיות האורתודנט כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הטובות ביותר. אם אתה שוקל פלטה, הקפד לדבר עם האורתודנט שלך כדי לברר אם הם מתאימים לך. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן