דף הבית » כמה זמן צריך » אם אני חולה בקורונה, כמה זמן אני צריך לבודד?

אם אני חולה בקורונה, כמה זמן אני צריך לבודד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

אם אני חולה בקורונה, כמה זמן אני צריך לבודד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה וירוס קורונה?

וירוס הקורונה הוא וירוס הגורם למחלות בדרכי הנשימה. הוא מתפשט באמצעות מגע עם אדם נגוע, באמצעות מגע עם משטחים מזוהמים, או דרך האוויר. תסמינים של נגיף קורונה כוללים חום, שיעול וקוצר נשימה. במקרים מסוימים, זה יכול לגרום למחלה חמורה יותר, כולל דלקת ריאות ומוות.

כמה זמן אני צריך לבודד אם אני חולה בקורונה?

אם אתה חולה בקורונה, עליך לבודד את עצמך לפחות 10 ימים לאחר הופעת התסמינים שלך לראשונה. במהלך תקופה זו, עליך להתרחק מאנשים אחרים, כולל בני משפחה. עליך גם להימנע מיציאה לציבור, כולל לעבודה או לבית הספר. אם אתה גר עם מישהו חולה בקורונה, עליך גם לבודד את עצמך למשך 14 ימים לאחר שהאדם החולה הראה תסמינים לראשונה. זאת על מנת להבטיח שלא תידבק.

אילו צעדים אני יכול לנקוט כדי להגן על עצמי ועל משפחתי?

ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגן על עצמך ועל משפחתך מפני נגיף הקורונה.

לשטוף ידיים לעתים קרובות

שטיפת ידיים תכופה במים וסבון למשך 20 שניות לפחות היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על עצמך מפני וירוס הקורונה. כדאי גם להימנע מלגעת בפנים, בעיניים, באף ובפה.

תרגל ריחוק חברתי

ריחוק חברתי הוא צעד חשוב נוסף שאתה יכול לנקוט כדי להגן על עצמך ועל משפחתך מפני נגיף הקורונה. משמעות הדבר היא הימנעות ממגע קרוב עם אנשים אחרים, כולל הימנעות ממפגשים גדולים והתרחקות של לפחות 6 מטרים מאנשים אחרים.

תלבש מסכה

חבישת מסכה כשאתה בפומבי היא דרך נוספת להגן על עצמך ועל משפחתך מפני נגיף הקורונה. חשוב ללבוש מסכה המכסה את האף והפה ולוודא שהיא מתאימה היטב לפנים.

דעה אישית

ככותב בלוג, אני מאמין שחשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות הדרושים כדי להגן על עצמך ועל משפחתך מפני נגיף הקורונה. זה כולל שטיפת ידיים לעתים קרובות, תרגול התרחקות חברתית וחבישת מסכה כשאתה בפומבי. חשוב גם לבודד את עצמך אם אתה חולה בקורונה, לפחות 10 ימים לאחר הופעת התסמינים שלך לראשונה. על ידי נקיטת צעדים אלה, כולנו יכולים לעזור לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה ולהגן על עצמנו ועל משפחותינו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן