דף הבית » כמה זמן נסיעה » מסלוניקי לפקדה: כמה זמן הנסיעה?

מסלוניקי לפקדה: כמה זמן הנסיעה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מסלוניקי לפקדה: כמה זמן הנסיעה?

מסלוניקי לפקדה: כמה זמן הנסיעה?

הנסיעה מסלוניקי ללפקדה היא מסע יפהפה דרך הכפר היווני. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר בארץ, והמסע בוודאי יהיה חוויה בלתי נשכחת. אבל כמה זמן לוקח לבצע את הנסיעה? המרחק הכולל מסלוניקי ללפקדה הוא כ-400 קילומטרים (248 מיילים). בהתאם למסלול שאתה לוקח, הנסיעה יכולה להימשך בין חמש לשבע שעות. המסלול המהיר ביותר הוא לנסוע בכביש המהיר E90, שהוא המסלול הישיר ביותר ואורך כחמש שעות. עם זאת, אם תרצו לנסוע במסלול נופי יותר, תוכלו לנסוע בכביש המהיר E65, שאורך כשבע שעות. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תהיו בטוחים שתראו כמה מראות מדהימים לאורך הדרך. הנסיעה לוקחת אתכם דרך כמה מהכפרים הציוריים ביותר ביוון, כולל העיירה המקסימה קסטוריה. תעברו גם באזור מטאורה המדהים, שבו נמצאים כמה מהמנזרים המרשימים במדינה. בנסיעה מסלוניקי ללפקדה, חשוב להיות מודעים לתנאי הדרך. הכביש המהיר E90 הוא כביש מתוחזק היטב, אבל הכביש המהיר E65 יכול להיות קצת יותר מאתגר. הכביש מפותל וצר בחלק מהמקטעים ולכן חשוב לנהוג בזהירות ולהיות ערים לשאר הנהגים בכביש. חשוב גם להיות מודעים לתנאי מזג האוויר בעת ביצוע הנסיעה. הכביש המהיר E90 בדרך כלל מתוחזק היטב, אבל הכביש המהיר E65 יכול להיות מאתגר יותר במזג אוויר גרוע. אם אתם נוהגים בחורף, חשוב להיות מודעים לאפשרות של שלג וקרח בכבישים.

למה לצפות בדרך

בנסיעה מסלוניקי ללפקדה, תוכלו לצפות לראות כמה מראות מדהימים לאורך הדרך. הנסיעה לוקחת אתכם דרך כמה מהנופים היפים ביותר ביוון, ובטוח תראו כמה נופים מדהימים של האזור הכפרי. תעברו גם דרך כמה כפרים מקסימים, ביניהם העיירה הציורית קסטוריה. הנסיעה גם לוקחת אתכם דרך אזור מטאורה המדהים, שבו נמצאים כמה מהמנזרים המרשימים במדינה. המנזרים ניצבים על גבי צוקי אבן חול נישאים, והם מציעים כמה מהנופים עוצרי הנשימה ביוון.

איפה לעצור בדרך

בנסיעה מסלוניקי ללפקדה, יש הרבה מקומות לעצור בדרך. אם אתם מחפשים מקום לקחת בו הפסקה, תוכלו לעצור בעיירה המקסימה קסטוריה. העיירה היא ביתם של כמה כנסיות ומנזרים יפים, וזה מקום נהדר לקחת הפסקה ולחקור. אם אתם מחפשים מקום לאכול בו, תוכלו לעצור בעיירה טריקלה. בעיירה יש כמה מסעדות נהדרות, וזה מקום נהדר לקחת פסק זמן וליהנות ממטבח יווני טעים. לא משנה היכן תחליטו לעצור בדרך, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת. הנסיעה מסלוניקי ללפקדה היא מסע יפהפה באזור הכפרי היווני, וזו בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן