דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מ-Vichau de Sus לבית הקברות העליז?

כמה זמן לוקח לנסוע מ-Vichau de Sus לבית הקברות העליז?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מ-Vichau de Sus לבית הקברות העליז?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה המרחק בין ויצ'או דה סוס לבית הקברות העליז?

המרחק בין וישאו דה סוס לבית הקברות העליז הוא כ-200 קילומטרים (124 מיילים). הנסיעה אורכת כ-3 שעות ו-30 דקות ברכב, תלוי במסלול שנלקח ובתנאי התנועה.

מה אתה יכול לצפות לראות לאורך הדרך?

המסע מויצ'או דה סוס לבית הקברות העליז הוא מסע נופי, לוקח אותך דרך הכפר היפה של רומניה. בדרך תעברו דרך הכפרים הציוריים Viseu de Sus, Borsa ו-Sighetu Marmatiei. תעברו גם דרך הנופים המדהימים של הרי המרמורס, והגבעות המתגלגלות של הרמה הטרנסילבנית.

Viseu de Sus

Viseu de Sus הוא כפר קטן הממוקם באזור Maramures ברומניה. היא ידועה בכנסיות העץ המסורתיות שלה, שהן מהעתיקות במדינה. בכפר נמצאת גם תחנת הרכבת Viseu de Sus, שהיא נקודת ההתחלה של מסילת הרכבת הצרה של Viseu de Sus-Borsa.

בורסה

בורסה היא עיירה קטנה הממוקמת במחוז מרמורס ברומניה. היא ידועה בכנסיות העץ המסורתיות שלה, שהן מהעתיקות במדינה. בעיירה נמצא גם אתר הסקי בורסה, המציע מגוון פעילויות ספורט חורף.

סיגטו מרמטיי

Sighetu Marmatiei היא עיירה קטנה הממוקמת במחוז Maramures ברומניה. היא ידועה בכנסיות העץ המסורתיות שלה, שהן מהעתיקות במדינה. בעיירה נמצא גם מוזיאון סיגטו מרמטיי (Sighetu Marmatiei), שמכיל אוסף של חפצים מהעבר של האזור.

הרי מרמורס

הרי המרמורס הם רכס הרים הממוקם במחוז מרמורס ברומניה. ההרים הם ביתם של מגוון חיות בר, כולל דובים, זאבים ולינקס. בהרים נמצאים גם מספר אתרי סקי, המציעים מגוון פעילויות ספורט חורף.

מה אתה יכול לצפות לראות בבית הקברות העליז?

בית הקברות העליז ממוקם בכפר ספאנטה במחוז מרמורס ברומניה. בית הקברות ידוע בצלבי העץ הצבעוניים שלו, המעוטרים באמנות עממית מסורתית. על הצלבים כתובות כתובות הומוריסטיות, המספרות את סיפורי הנפטרים. בבית הקברות נמצאים גם מספר פסלים, המתארים סצנות מחייהם של הנפטרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן