דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע משדה התעופה למגדל אייפל?

כמה זמן לוקח לנסוע משדה התעופה למגדל אייפל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן לוקח לנסוע משדה התעופה למגדל אייפל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של המסלול

מגדל אייפל הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בעולם, והוא ממוקם בלב פריז, צרפת. אם אתם מתכננים טיול לפריז, אולי אתם תוהים כמה זמן לוקח לנסוע משדה התעופה למגדל אייפל. התשובה תלויה באיזה שדה תעופה אתה טס, כמו גם בשעה ביום ובתנאי התנועה. שני שדות התעופה העיקריים המשרתים את פריז הם שארל דה גול (CDG) ואורלי (ORY). שארל דה גול הוא הגדול מבין שני שדות התעופה והוא ממוקם כ-25 קילומטרים (15.5 מייל) צפונית-מזרחית למרכז העיר. אורלי ממוקמת כ-13 קילומטרים (8 מייל) דרומית למרכז העיר. המסלול משני נמל התעופה למגדל אייפל הוא פשוט יחסית. משארל דה גול, תעברו על הכביש המהיר A1 לכביש המהיר A3, ולאחר מכן על הכביש המהיר A86 לכביש המהיר A4. מאורלי תיסעו בכביש המהיר A6 לכביש המהיר A4. שני המסלולים יובילו אתכם לכביש המהיר A4, שייקח אתכם ישירות למגדל אייפל.

זמן נהיגה משוער

זמן הנסיעה המשוער משארל דה גול למגדל אייפל הוא כ-45 דקות, תלוי בתנאי התנועה. זמן הנסיעה המשוער מאורלי למגדל אייפל הוא כ-30 דקות, בהתאם לתנאי התנועה. חשוב לציין שהתנועה בפריז יכולה להיות צפופה מאוד, במיוחד בשעות השיא. אם אתה נוהג בשעות השיא, עדיף לאפשר זמן נוסף לנסיעה שלך.

השוואה מהירה

שדה תעופה מֶרְחָק זמן נהיגה משוער
שארל דה גול 25 ק"מ (15.5 מייל) 45 דקות
אורלי 13 קילומטרים (8 מייל) 30 דקות

אפשרויות תחבורה ציבורית

אם אינכם רוצים לנסוע משדה התעופה למגדל אייפל, ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות. משארל דה גול תוכלו לקחת את רכבת ה-RER B לתחנת גאר דו נורד, ולאחר מכן לנסוע בקו המטרו 6 לתחנת ביר-הקים. מאורלי, תוכלו לקחת את הרכבת אורליבל לתחנת אנטוני, ולאחר מכן לקחת את רכבת ה-RER B לתחנת גאר דו נורד. משם ניתן לנסוע בקו מטרו 6 לתחנת ביר-הקים.

שירותי מוניות ושיתוף נסיעות

אם אתם מעדיפים לקחת מונית או שירות שיתוף נסיעות משדה התעופה למגדל אייפל, ישנן מספר אפשרויות זמינות. משארל דה גול, אתה יכול לקחת מונית או שירות שיתוף נסיעות למגדל אייפל. מאורלי תוכלו לקחת מונית או שירות שיתוף נסיעות למגדל אייפל. העלות המשוערת של מונית משארל דה גול למגדל אייפל היא כ-50 אירו. עלות משוערת של מונית מאורלי למגדל אייפל היא כ-30 אירו. העלות המשוערת של שירות שיתוף נסיעות משארל דה גול למגדל אייפל היא כ-30 אירו. העלות המשוערת של שירות שיתוף נסיעות מאורלי למגדל אייפל היא כ-20 אירו.

סיכום

אם אתם מתכננים טיול לפריז, אולי אתם תוהים כמה זמן לוקח לנסוע משדה התעופה למגדל אייפל. התשובה תלויה באיזה שדה תעופה אתה טס, כמו גם בשעה ביום ובתנאי התנועה. זמן הנסיעה המשוער משארל דה גול למגדל אייפל הוא כ-45 דקות, וזמן הנסיעה המשוער מאורלי למגדל אייפל הוא כ-30 דקות. אם אינכם רוצים לנסוע משדה התעופה למגדל אייפל, ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות. אתה יכול גם לקחת מונית או שירות שיתוף נסיעות משדה התעופה למגדל אייפל. עלות משוערת של מונית משארל דה גול למגדל אייפל היא כ-50 אירו, ועלות מוערכת של מונית מאורלי למגדל אייפל היא כ-30 אירו. העלות המשוערת של שירות שיתוף נסיעות משארל דה גול למגדל אייפל היא כ-30 אירו, והעלות המשוערת של שירות שיתוף נסיעות מאורלי למגדל אייפל היא כ-20 אירו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן