דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מרומא לפירנצה ברכבת?

כמה זמן לוקח לנסוע מרומא לפירנצה ברכבת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מרומא לפירנצה ברכבת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לנסוע מרומא לפירנצה ברכבת?

נסיעה ברכבת מרומא לפירנצה היא דרך מצוינת לחוות את יופיה של איטליה. הנסיעה אורכת כשעתיים וחצי, והנוף בדרך מהמם. בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה, תגלו שהטיול נוח וגם נוח. הרכבת מרומא לפירנצה מופעלת על ידי טרניטליה, מסילת הרכבת הלאומית של איטליה. הרכבת יוצאת מתחנת Roma Termini ומגיעה לתחנת Firenze Santa Maria Novella. הנסיעה אורכת כשעתיים וחצי, וישנן מספר רכבות הפועלות לאורך כל היום. בעת רכישת הכרטיס, תוכל לבחור בין מחלקה ראשונה לשניה. כרטיסים במחלקה ראשונה יקרים יותר, אבל הם מציעים ישיבה נוחה יותר ויותר מרווח לרגליים. כרטיסים במחלקה ב' סבירים יותר, אך מקומות הישיבה צפופים יותר. כשתעלה על הרכבת, תוכל ליהנות מהנוף בזמן שאתה נוסע באזור הכפרי האיטלקי. הרכבת עוברת דרך הערים אורבייטו, קיוסי וארצו לפני ההגעה לפירנצה. הנופים של הגבעות המתגלגלות, הכרמים ומטעי הזיתים עוצרי נשימה. כשתגיעו לפירנצה, תוכלו לחקור את האטרקציות הרבות של העיר. פירנצה היא ביתם של כמה מהאמנות והאדריכלות המפורסמות ביותר בעולם, כולל הדואומו, גלריית אופיצי ופונטה וקיו. תוכלו גם לחקור את החנויות, המסעדות ובתי הקפה הרבים של העיר.

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך

לפני שאתם נוסעים מרומא לפירנצה ברכבת, יש כמה דברים שכדאי לדעת. ראשית, כדאי לרכוש את הכרטיס מראש. ניתן לרכוש כרטיסים באינטרנט או בתחנת הרכבת. כדאי גם להקפיד להגיע לתחנה לפחות 30 דקות לפני שהרכבת שלך אמורה לצאת. כשאתה עולה לרכבת, אתה צריך לקבל את הכרטיס שלך וטופס זיהוי תקף. כדאי גם להיות מודעים לכך שקיימות הגבלות על מטען ברכבת. תוכל להביא איתך שני מזוודות, אך הם לא צריכים להיות גדולים מ-55x35x25 ס"מ.

למה לצפות במהלך המסע

הנסיעה מרומא לפירנצה ברכבת נוחה ונוחה. הרכבת ממוזגת ויש שירותים על הסיפון. תוכלו גם לרכוש חטיפים ומשקאות מבית הקפה שעל הסיפון. הנוף לאורך הדרך מהמם. תוכל ליהנות מנופים של הגבעות המתגלגלות, הכרמים ומטעי הזיתים בזמן שאתה מטייל באזור הכפרי האיטלקי.

סיכום

נסיעה מרומא לפירנצה ברכבת היא דרך מצוינת לחוות את יופיה של איטליה. הנסיעה אורכת כשעתיים וחצי, והנוף בדרך מהמם. כשתגיעו לפירנצה, תוכלו לחקור את האטרקציות הרבות של העיר. לפני שאתה הולך, הקפד לרכוש את הכרטיס שלך מראש ולהגיע לתחנה לפחות 30 דקות לפני שהרכבת שלך אמורה לצאת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן