דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מקרקוב לזקופאנה?

כמה זמן לוקח לנסוע מקרקוב לזקופאנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מקרקוב לזקופאנה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לנסוע מקרקוב לזקופאנה?

קרקוב וזקופאנה הן שתיים מהערים הפופולריות ביותר בפולין. ממוקמים בדרום המדינה, שניהם יעדי תיירות פופולריים. אבל כמה זמן לוקח לנסוע מקרקוב לזקופאנה? התשובה תלויה בכמה גורמים, כולל המסלול שאתה לוקח, השעה ביום והתנועה. באופן כללי, לוקח כשעתיים וחצי לנסוע מקרקוב לזקופאנה. אורכו של המסלול הוא כ-130 ק"מ (80 מייל), והנסיעה היא בעיקר בכבישים מהירים. אם אתה נוהג בשעות השיא, אתה יכול לצפות להוסיף קצת זמן למסע שלך. התנועה יכולה להיות כבדה באזור, במיוחד בחודשי הקיץ בהם נוהרים תיירים לאזור.

הדרך הטובה ביותר מקרקוב לזקופאנה

הדרך הטובה ביותר מקרקוב לזקופאנה היא דרך הכביש המהיר A4. מסלול זה לוקח אותך דרך הערים קטוביץ וביילסקו-ביאלה, והוא המסלול הישיר ביותר. זה גם הנופי ביותר, מכיוון שתעברו באזור כפרי יפהפה. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לנסוע על הכביש המהיר E77. מסלול זה לוקח אותך דרך הרי הטטרה, והוא דרך מצוינת לראות כמה מהנופים היפים ביותר בפולין. זה גם קצת יותר ארוך, אז זה יוסיף קצת זמן למסע שלך.

עלות נסיעה מקרקוב לזקופאנה

עלות הנסיעה מקרקוב לזקופאנה תלויה במספר גורמים, כולל סוג המכונית בה אתה נוהג והמסלול שאתה נוסע בו. באופן כללי, זה יעלה לך בערך $30 עד $40 בדלק לבצע את הנסיעה. אם אתה נוסע במסלול E77, תצטרך גם לשלם אגרה. האגרה היא כ-$5, וניתן לשלם אותה בכל אחד מתאי האגרה לאורך המסלול.

השוואה מהירה

מַסלוּל מֶרְחָק זְמַן עֲלוּת
A4 130 ק"מ (80 מייל) 2.5 שעות $30 – $40
E77 150 ק"מ (93 מייל) 3.5 שעות $35 – $45

קרקוב וזקופאנה הן שתיים מהערים הפופולריות ביותר בפולין, ושתיהן יעדים נהדרים לתיירים. אבל כמה זמן לוקח לנסוע מקרקוב לזקופאנה? התשובה תלויה במסלול שאתה לוקח ובשעה ביום, אבל באופן כללי זה לוקח כשעתיים וחצי. גם עלות הטיול זולה יחסית, כאשר עלויות הדלק נעות בין 30 ל-40 דולר. אם אתה נוסע במסלול E77, תצטרך לשלם גם אגרה של כ-$5. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, בטוח שתהנו לחקור את הערים קרקוב וזקופאנה. שתי הערים מציעות שפע של אטרקציות, מאתרים היסטוריים ועד לפעילויות חוצות. אז למה שלא תצא לטיול ותחקור את שתי הערים? אתה לא תצטער על זה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן