דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מערד לירושלים?

כמה זמן לוקח לנסוע מערד לירושלים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מערד לירושלים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לנסוע מערד לירושלים?

נסיעה מערד לירושלים היא נסיעה שיכולה להימשך בין שעה לשעתיים, תלוי במסלול שאתה נוסע ותנאי התנועה. המסלול הישיר ביותר הוא דרך כביש 90, שהוא כביש דו מסלולי העובר במדבר יהודה. המסלול הזה הוא המהיר ביותר, אבל הוא יכול להיות די עמוס בשעות השיא. לחלופין, אפשר לנסוע בכביש 1, שהוא כביש מהיר בן ארבעה נתיבים העובר לאורך החוף. מסלול זה מעט ארוך יותר, אך לרוב הוא פחות עמוס ומציע נופים מדהימים של הים התיכון. לא משנה באיזה מסלול תעברו, תעברו בכמה מהאתרים היפים וההיסטוריים בישראל. בדרך תעברו בעיר העתיקה יריחו, ים המלח והעיר המקראית בית לחם.

למה לצפות בדרך

בנסיעה מערד לירושלים, תוכלו לצפות להיתקל בכמה מהנופים המדהימים בעולם. מדבר יהודה הוא מרחב עצום של גבעות מתגלגלות ומחשופי סלע, בעוד הים התיכון מציע נופים מדהימים של קו החוף. בדרך כלל הכבישים מתוחזקים היטב, אבל כדאי לשים לב שיש כמה קטעים בכביש 90 שאינם סלולים. בנוסף, עליכם להיות מודעים לכך שהכבישים יכולים להיות צפופים למדי בשעות השיא.

דברים לעשות לאורך הדרך

בדרך תזכו לחקור כמה מהאתרים ההיסטוריים ביותר בישראל. העיר העתיקה יריחו היא אתר חובה, שכן היא אחת הערים העתיקות בעולם. תוכלו גם לבקר בים המלח, שהוא הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, ובעיר התנ"כית בית לחם. אם אתם מחפשים חוויה נינוחה יותר, תוכלו לעצור באחד מהיקבים ומטעי הזיתים הרבים העומדים לאורך המסלול. תוכלו גם לעשות הפסקה באחת משלל המסעדות ובתי הקפה המציעים מטבח ישראלי מסורתי.

טיפים לנסיעה מערד לירושלים

כשנוסעים מערד לירושלים, חשוב לתכנן מראש ולאפשר הרבה זמן לנסיעה. הקפד לבדוק את תנאי התנועה לפני שאתה עוזב, מכיוון שהכבישים עלולים להיות צפופים למדי בשעות השיא. כמו כן, חשוב להצטייד בהרבה מים וחטיפים, שכן יש מעט מקומות לעצור בדרך. לבסוף, הקפידו להביא מפה, כי הכבישים עלולים להיות מבלבלים וקל ללכת לאיבוד.

סיכום

נסיעה מערד לירושלים היא נסיעה שיכולה להימשך בין שעה לשעתיים, תלוי במסלול שאתה נוסע ותנאי התנועה. בדרך תעברו בכמה מהאתרים היפים וההיסטוריים בישראל, ותזכו לחקור כמה מהאתרים ההיסטוריים בעולם. הקפידו לתכנן מראש ולאפשר הרבה זמן למסע, והצטיידו בהרבה מים וחטיפים. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על נסיעה מערד לירושלים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן