דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק ללוס אנג'לס?

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק ללוס אנג'לס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק ללוס אנג'לס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק ללוס אנג'לס?

נסיעה מניו יורק ללוס אנג'לס היא מסע ארוך, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לראות את המדינה. הטיול הוא כ-2,800 קילומטרים ויכול להימשך בין ארבעה לשבעה ימים, תלוי במסלול שאתה לוקח וכמה עצירות אתה עושה. הנה מה שאתה צריך לדעת על נסיעה מניו יורק ללוס אנג'לס.

המרחק

המרחק מניו יורק ללוס אנג'לס הוא כ-2,800 מייל. מדובר בנסיעה ארוכה ולכן חשוב לתכנן את המסלול בקפידה ולוודא שיש לכם מספיק זמן לעשות את הטיול.

המסלול הטוב ביותר

ישנם מספר מסלולים שאתה יכול לקחת בעת נסיעה מניו יורק ללוס אנג'לס. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת I-80 מערב מניו יורק לאוהיו, לאחר מכן I-70 מערב לקולורדו, I-15 דרום ליוטה, ו-I-40 מערב לקליפורניה. מסלול זה הוא כ-2,800 מייל ואורך כארבעה ימי נסיעה. אם תרצו לנסוע במסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את I-90 מערב מניו יורק לשיקגו, ולאחר מכן את I-70 מערב לסנט לואיס, I -44 מערב לאוקלהומה סיטי, I-40 מערב לאמרילו, ו-I-10 מערב ללוס אנג'לס. מסלול זה הוא כ-3,000 מייל ואורך כחמישה ימי נסיעה.

למה לצפות בדרכים

כשנוסעים מניו יורק ללוס אנג'לס, תעברו בכמה מהחלקים היפים ביותר של המדינה. תוכלו לראות את הגבעות המתגלגלות של המערב התיכון, את ההרים המלכותיים של המערב ואת המדבריות המדהימים של דרום מערב. כמו כן, תעברו בכמה מהערים המאוכלסות ביותר בארצות הברית. אתה תיסע דרך שיקגו, סנט לואיס, אוקלהומה סיטי, אמרילו, אלבקרקי ולאס וגאס, בין ערים אחרות. חשוב לתכנן את המסלול שלך בקפידה ולוודא שיש לך מספיק זמן לעשות את הטיול. תרצו לוודא שיש לכם מספיק זמן לעצור ולחקור כמה מהערים והאטרקציות לאורך הדרך.

טיפים לביצוע הטיול

כשנוסעים מניו יורק ללוס אנג'לס, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הטיול. הנה כמה טיפים לביצוע הטיול:

  • תכננו את המסלול בקפידה. ודא שיש לך מספיק זמן לעשות את הטיול ושאתה נוסע במסלול הישיר ביותר.
  • הביאו חטיפים ושתייה לדרך. זה יעזור לך לשמור על אנרגיה ולחות במהלך הנסיעה הארוכה.
  • הביאו מפה או GPS. זה יעזור לך להישאר על המסלול ולוודא שאתה נוקט במסלול הנכון.
  • קח הפסקות. ודאו שאתם עושים הפסקות כדי למתוח את הרגליים ולקבל קצת אוויר צח.
  • להישאר בטוח. ודא שאתה מקפיד על כל כללי הדרך ונוהג בבטחה.

נסיעה מניו יורק ללוס אנג'לס היא מסע ארוך, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לראות את המדינה. עם תכנון קפדני וקצת הכנה, תוכלו להפוך את הטיול להצלחה. כדי ללמוד עוד על המסלול הטוב ביותר ללכת ולמה לצפות בדרך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן