דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מבריסל לדה אחמוף?

כמה זמן לוקח לנסוע מבריסל לדה אחמוף?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מבריסל לדה אחמוף?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לנסוע מבריסל לדה אחמוף?

נסיעה מבריסל לדה אמוף יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את הולנד ובלגיה. הנסיעה היא כ-250 קילומטרים ואורכת כשלוש וחצי שעות, תלוי בתנועה. בדרך תעברו דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר באירופה, כמו גם כמה מהערים התוססות ביותר. הנה מה שאתה יכול לצפות במסע שלך.

המסלול

המסלול מבריסל לדה אמוף לוקח אותך דרך כמה מהאזורים הכפריים הציוריים ביותר באירופה. תעברו בערים ההולנדיות אוטרכט, ארנהם וניימיגן, כמו גם הערים הבלגיות אנטוורפן וברוז'. תעברו גם באזור הכפרי ההולנדי היפה, עם הגבעות המתגלגלות והשדות המוריקים שלו.

מה לראות לאורך הדרך

כשתיסעו מבריסל לדה אחמוף, תעברו בכמה מהערים היפות באירופה. באוטרכט תמצאו את מגדל דום המדהים, מגדל הכנסייה הגבוה ביותר בהולנד. בארנהם תוכלו לחקור את הפארק הלאומי היפה Hoge Veluwe, עם הגבעות והיערות המתגלגלים. בניימגן תוכלו לבקר במוזיאון ולקהוף, המכיל אוסף של אמנות הולנדית ופלמית. באנטוורפן תוכלו לחקור את הארכיטקטורה המדהימה של העיר העתיקה של העיר. וברוז' תוכלו לשוטט ברחובות המרוצפים ובתעלות המרכז ההיסטורי של העיר.

דברים שכדאי לזכור

בנסיעה מבריסל לדה אחמוף, חשוב לזכור שהכבישים עלולים להיות עמוסים בשעות השיא. חשוב גם להיות מודעים למגבלות המהירות, שכן הן עשויות להשתנות ממדינה למדינה. לבסוף, חשוב להיות מודעים למזג האוויר, מכיוון שהוא יכול להשתנות במהירות בהולנד ובבלגיה.

מה להביא

בנסיעה מבריסל לדה אחמוף, חשוב להביא כמה דברים חיוניים. ודאו שיש לכם מיכל דלק מלא, מפה של המסלול וצמיג רזרבי. כדאי להביא גם כמה חטיפים ושתייה וגם שמיכה וכרית לנסיעות ארוכות.

סיכום

נסיעה מבריסל לדה אחמוף היא דרך מצוינת לחקור את הולנד ובלגיה. הנסיעה אורכת כשלוש וחצי שעות, תלוי בתנועה, ותעברו בכמה מהערים והאזורים הכפריים היפים ביותר באירופה. וודאו שאתם מוכנים לנסיעה עם מיכל דלק מלא, מפת המסלול ומעט חטיפים ושתיה. עם קצת הכנה, יהיה לך מסע נהדר מבריסל לדה אחמוף.

למה לצפות בדרך

  • אזור כפרי הולנדי ובלגי מדהים
  • ערים יפות, כולל אוטרכט, ארנהם, ניימגן, אנטוורפן וברוז'
  • מגדל הדום באוטרכט
  • הפארק הלאומי Hoge Veluwe בארנהם
  • מוזיאון ולקהוף בניימגן
  • העיר העתיקה של אנטוורפן
  • הרחובות המרוצפים והתעלות של ברוז'

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן