דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מתל אביב לבית שאן?

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לבית שאן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לבית שאן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לבית שאן?

הנסיעה מתל אביב לבית שאן היא קצרה יחסית ולוקחת קצת יותר משעה וחצי. המסלול הוא צילום ישר במורד כביש החוף, העובר בכמה מהנופים היפים בארץ. בדרך תעברו בערים נתניה, חדרה ועפולה וכן ביישובים כפר סבא ובית שאן.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מתל אביב לבית שאן היא נסיעה נופית ולוקחת אותך בכמה מהנופים היפים בארץ. כביש החוף רצוף בשדות ירוקים, גבעות מתגלגלות ונופים מדהימים של הים התיכון. תוך כדי נסיעה תעברו בערים נתניה, חדרה ועפולה, כמו גם ביישובים כפר סבא ובית שאן. בדרך תעברו גם בכמה מהאתרים האייקוניים ביותר בארץ, לרבות. החורבות הקדומות של קיסריה, עיר הנמל הקדומה עכו, והמבצר הצלבני עתלית. כמו כן, תעברו בעיירה הציורית זכרון יעקב, בה תוכלו לעצור לארוחה קלה או לטייל ברחובותיה הקסומים של העיירה.

דברים שכדאי לעשות בבית שאן

ברגע שאתה מגיע לבית שאן, יש הרבה דברים לעשות ולראות. בעיירה שוכנות חורבות העיר העתיקה בית שאן, שהיתה בעבר בירת ממלכת ישראל. כאן תוכלו לחקור את חורבות המקדשים, הארמונות והביצורים של העיר, כמו גם את שרידי התיאטרון העתיק של העיר. בית שאן הוא גם ביתו של הפארק הלאומי בית שאן, שהוא מקום נהדר לחקור את הטבע של האזור יוֹפִי. כאן תוכלו לצאת לטיול רגלי ביערות השופעים של הפארק, לטבול במעיינות הטבעיים של הפארק, או פשוט להתרשם מהנופים המדהימים של בקעת הירדן.

איפה ללון בבית שאן

אם אתם מחפשים מקום לינה בבית שאן, יש הרבה אפשרויות. העיירה היא ביתם של מגוון בתי מלון, בתי הארחה וצימרים, כולם מציעים אירוח נוח ונופים נהדרים של האזור שמסביב.

דעה אישית

הנסיעה מתל אביב לבית שאן היא דרך מצוינת לחקור את הנופים המדהימים והאתרים האייקוניים של המדינה. המסלול קצר יחסית, לוקח קצת יותר משעה וחצי להשלים, והנוף עוצר נשימה. בית שאן היא יעד מצוין לטיול יום או לחופשת סוף שבוע, ויש המון דברים לעשות ולראות ברגע שמגיעים. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בפארק או הרפתקה לחקור את חורבות העיר העתיקה, בטוח שבבית שאן יש משהו לכל אחד.

דברים שכדאי לזכור

  • הנסיעה מתל אביב לבית שאן אורכת כשעה וחצי.
  • בדרך תעברו בערים נתניה, חדרה ועפולה וכן ביישובים כפר סבא ובית שאן.
  • בית שאן הוא ביתם של חורבות העיר העתיקה בית שאן, כמו גם הגן הלאומי בית שאן.
  • העיירה היא ביתם של מגוון בתי מלון, בתי הארחה וצימרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן