דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מתל אביב לאילת?

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לאילת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לאילת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה של הדרייב מתל אביב לאילת

הנסיעה מתל אביב לאילת אמנם ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות היפות בישראל. המסלול לוקח אותך דרך מדבר הנגב, ים המלח וים סוף. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בארץ. הנסיעה היא כ-250 ק"מ (155 מייל) ואורכת כארבע שעות.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מתל אביב לאילת אמנם ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות היפות בישראל. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בארץ. המסלול לוקח אותך דרך מדבר הנגב, ים המלח וים סוף. מדבר הנגב הוא נוף עצום ועקר, אך הוא גם ביתם של כמה מחיות הבר הייחודיות בעולם. תוך כדי נסיעה במדבר, תוכל לזהות יעלים, צבאים ואפילו גמלים. ים המלח הוא הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ וידוע בסגולותיו הטיפוליות. למים המלוחים אומרים כי יש כוחות מרפא והם יעד פופולרי לתיירים. הים האדום הוא גוף מים מדהים המהווה בית לכמה משוניות האלמוגים היפות בעולם. האזור הוא יעד פופולרי לשנורקלינג וצלילה, ותוכלו לזהות מגוון דגים צבעוניים וחיים ימיים אחרים.

דברים לעשות לאורך הדרך

הנסיעה מתל אביב לאילת היא ארוכה, אבל יש הרבה מה לעשות בדרך. אפשר לעצור בים המלח ולטבול במים המלוחים, או לבקר בעיר העתיקה מצדה. תוכלו גם לחקור את מדבר הנגב ולהתבונן בנופים המדהימים. אם אתם מחפשים הרפתקה פעילה יותר, תוכלו לצאת לטיול ג'יפים במדבר או לצאת לטיול גמלים. תוכלו גם לצאת לסיור בסירה בים האדום ולחקור את שוניות האלמוגים היפות.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן
250 ק"מ (155 מייל) 4 שעות

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מתל אביב לאילת חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לכם מספיק זמן לעשות את הטיול. ודא שיש לך הרבה מים וחטיפים, והקפד למלא את מיכל הדלק שלך לפני שאתה עוזב. כמו כן, מומלץ להביא מפה ו-GPS, שכן המסלול עלול להיות מבלבל לפעמים. כמו כן, חשוב להיות מודעים לתנאי מזג האוויר, שכן המדבר עלול להתחמם מאוד בחודשי הקיץ. הקפידו ללבוש קרם הגנה וכובע, והקפידו לעשות הפסקות כשצריך.

סיכום

הנסיעה מתל אביב לאילת אמנם ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות היפות בישראל. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בארץ. המסלול לוקח אותך דרך מדבר הנגב, ים המלח וים סוף. יש המון דברים לעשות בדרך, החל מטבילה בים המלח ועד לחקור את שוניות האלמוגים של ים סוף. וודאו שאתם מתכננים מראש והיו מודעים לתנאי מזג האוויר, ותהיה לכם נסיעה בטוחה ומהנה. למידע נוסף על הנסיעה מתל אביב לאילת, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן