דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מקראבי לקו סמוי?

כמה זמן הנסיעה מקראבי לקו סמוי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן הנסיעה מקראבי לקו סמוי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קראבי לקוסמוי: מסע דרך תאילנד

קראבי וקו סמוי הם שניים מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד. שניהם מציעים חופים מדהימים, ג'ונגלים שופעים ושפע של פעילויות כדי לבדר את המבקרים. אבל כמה זמן הנסיעה מקראבי לקו סמוי? הנסיעה מקראבי לקו סמוי היא כ-500 קילומטרים (310 מיילים). בהתאם למסלול שאתה לוקח, זה יכול לקחת בין 8 עד 10 שעות כדי להשלים את הנסיעה. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את כביש 4, העובר לאורך החוף המערבי של תאילנד. מסלול זה ייקח אתכם דרך העיירות Surat Thani, Chumphon ו-Prachuap Khiri Khan לפני שתגיעו לקו סמוי.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מקראבי לקו סמוי היא דרך מצוינת לחוות את היופי של תאילנד. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים של המדינה. מהג'ונגלים השופעים של קראבי ועד לחופים המדהימים של קו סמוי, יש הרבה מה לראות ולעשות. כמו כן תעברו בכמה מהערים התוססות ביותר בתאילנד. Surat Thani היא עיר נמל שוקקת עם שפע של חנויות, מסעדות וחיי לילה. צ'ומפון היא עיר קטנה יותר עם אווירה נינוחה ושפע של פעילויות חוצות. Prachuap Khiri Khan היא עיירת חוף עם אווירה נינוחה ושפע של הזדמנויות לשחייה, שנורקלינג וספורט מים אחר.

השוואה מהירה

מ ל מֶרְחָק זְמַן
קראבי קו סמוי 500 ק"מ (310 מייל) 8-10 שעות

טיפים למסע חלק

אם אתם מתכננים לנסוע מקראבי לקוסמוי, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שיש לך רכב אמין. הכבישים בתאילנד יכולים להיות משובשים למדי, ולכן חשוב שתהיה לו מכונית שיכולה להתמודד עם השטח. שנית, תכננו את המסלול שלכם מבעוד מועד. ישנם מספר מסלולים שאתה יכול לקחת, אז חשוב לחקור את המסלול הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. ודא שאתה מביא בחשבון את כל העצירות שאתה עשוי לעשות לאורך הדרך. לבסוף, ודא שיש לך מספיק דלק. הנסיעה מקראבי לקו סמוי היא די ארוכה, אז תצטרכו לוודא שיש לכם מספיק דלק כדי להגיע לשם. כדאי להביא גם חטיפים ושתייה למסע.

סיכום

נסיעה מקראבי לקו סמוי היא דרך מצוינת לחוות את היופי של תאילנד. הנסיעה היא כ-500 ק"מ (310 מייל) ויכולה להימשך בין 8 ל-10 שעות. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים והערים התוססות של המדינה. לפני שאתם יוצאים לדרך, וודאו שיש לכם רכב אמין, תכננו את המסלול שלכם מבעוד מועד והביאו מספיק דלק וחטיפים לנסיעה. למידע נוסף על הנסיעה מקראבי לקוסמוי, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן