דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מקנטקי למיאמי?

כמה זמן הנסיעה מקנטקי למיאמי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מקנטקי למיאמי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מקנטקי למיאמי?

הנסיעה מקנטקי למיאמי היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את ארצות הברית. המרחק הכולל מקנטקי למיאמי הוא 1,092 מיילים, ולוקח כ-17 שעות ו-30 דקות לבצע את הנסיעה. זה אומר שתצטרכו לתכנן לפחות יומיים של נסיעה, תלוי בכמה עצירות תעשו בדרך. המסלול מקנטקי למיאמי הוא די פשוט. תקחו את I-75 דרומה מקנטאקי, ואז I-85 דרומה דרך ג'ורג'יה ואל פלורידה. משם תקחו את I-95 דרומה עד למיאמי. בדרך תעברו בכמה ערים מרכזיות, כולל צ'טנוגה, אטלנטה וג'קסונוויל.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מקנטקי למיאמי היא דרך מצוינת לחקור את דרום ארצות הברית. תעבור דרך מספר מדינות, כולל קנטקי, טנסי, ג'ורג'יה ופלורידה. תעברו גם בכמה ערים מרכזיות, כולל צ'טנוגה, אטלנטה וג'קסונוויל. הנוף לאורך הדרך מגוון ומעניין. תעברו דרך גבעות ויערות מתגלגלים בקנטקי ובטנסי, ואז קרקע חקלאית שטוחה בג'ורג'יה. ככל שתתקרבו לפלורידה, תתחילו לראות יותר עצי דקל וצמחייה טרופית.

עוצרים בדרך

יש הרבה מקומות לעצור בדרך מקנטקי למיאמי. בקנטקי תוכלו לחקור את העיר צ'טנוגה, הידועה בסצנת המוזיקה התוססת שלה ובפעילויות בחוץ. בג'ורג'יה תוכלו לחקור את העיר אטלנטה, שבה יש כמה אטרקציות מרכזיות, כולל אקווריום ג'ורג'יה ועולם קוקה קולה. בפלורידה, תוכלו לחקור את העיר ג'קסונוויל, הידועה בחופים ובפעילויות החיצוניות שלה.

דברים לעשות במיאמי

ברגע שתגיע למיאמי, תמצא הרבה דברים לעשות. מיאמי ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, בחופים ובפעילויות חוצות. יש שפע של מסעדות, ברים ומועדונים שאפשר לחקור, כמו גם שפע של פעילויות חוצות, כגון שחייה, דיג ושייט.

השוואה מהירה

עִיר מרחק מקנטקי זמן לנהוג
צ'טנוגה, TN 285 מייל 4 שעות, 45 דקות
אטלנטה, ג'ורג'יה 430 מייל 7 שעות, 10 דקות
ג'קסונוויל, פלורידה 715 מיילים 11 שעות, 30 דקות
מיאמי, פלורידה 1,092 מייל 17 שעות, 30 דקות

בסך הכל, הנסיעה מקנטקי למיאמי היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את דרום ארצות הברית. תעברו דרך מספר מדינות וערים מרכזיות, ויהיו לכם המון הזדמנויות לחקור וליהנות מהנוף לאורך הדרך. ברגע שתגיע למיאמי, תמצא שפע של דברים לעשות, מחקור חיי הלילה התוססים של העיר ועד ליהנות מהחופים והפעילויות החיצוניות שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן