דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מקייב לאודסה?

כמה זמן הנסיעה מקייב לאודסה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מקייב לאודסה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מקייב לאודסה?

הנסיעה מקייב לאודסה היא נסיעה של כ-400 קילומטרים (250 מייל). בהתאם למסלול שאתה לוקח, הנסיעה יכולה להימשך בין ארבע לשש שעות. המסלול שתעברו יהיה תלוי בנקודת ההתחלה שלכם בקייב וביעדכם באודסה.

המסלול המהיר ביותר

המסלול המהיר ביותר מקייב לאודסה הוא דרך הכביש המהיר M05. מסלול זה הוא כ-400 ק"מ (250 מייל) ואורך כארבע שעות. הכביש המהיר M05 הוא כביש אגרה, אז תצטרך לשלם תשלום כדי להשתמש בו.

דרך הנוף

אם אתה רוצה לקחת מסלול נופי יותר, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר M03. מסלול זה הוא כ-500 ק"מ (310 מייל) ואורך כשש שעות. הכביש המהיר M03 הוא כביש אגרה, אז תצטרך לשלם תשלום כדי להשתמש בו. בדרך תעברו דרך כמה אזורים כפריים יפהפיים ועיירות קטנות.

למה לצפות בדרך

בנסיעה מקייב לאודסה, אתה יכול לצפות לראות נוף יפהפה. האזור הכפרי שופע וירוק, ותעברו דרך כמה עיירות קטנות. אתה יכול גם לצפות לראות כמה אתרים היסטוריים מעניינים, כמו חורבות העיר העתיקה של Chersonesos.

דברים לעשות באודסה

ברגע שאתה מגיע לאודסה, יש הרבה דברים לעשות. אתה יכול לחקור את המוזיאונים, הגלריות והפארקים הרבים של העיר. תוכלו גם לטייל לאורך החוף, או לבקר במדרגות פוטיומקין המפורסמות. יש גם שפע של מסעדות וברים לחקור, כמו גם חיי לילה תוססים. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, הנסיעה מקייב לאודסה בטוח תהיה מהנה. עם הנוף היפה שלה, אתרים היסטוריים מעניינים ושפע של דברים לעשות, אודסה היא יעד נהדר לטיול בכביש. לכן, אם אתם מחפשים דרך מהנה ומרגשת לחקור את אוקראינה, הנסיעה מקייב לאודסה היא אפשרות מצוינת. למידע נוסף על הנסיעה מקייב לאודסה, תוכלו לבדוק סרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן