דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מקבר רחל לאלון שבת?

כמה זמן הנסיעה מקבר רחל לאלון שבת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מקבר רחל לאלון שבת?

כמה זמן לוקח לנסוע מקבר רחל לאלון שבת?

קבר רחל, השוכן בבית לחם, הוא אתר קדוש ליהודים, נוצרים ומוסלמים כאחד. מאמינים שזה מקום קבורתה של רחל המטריארכת המקראית. אלון שבת היא עיירה קטנה בצפון הארץ, השוכנת בעמק יזרעאל. זהו יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. אז כמה זמן לוקח לנסוע מקבר רחל לאלון שבת?

המסלול מקבר רחל לאלון שבת

המסלול מקבר רחל לאלון שבת אורכו כ-80 מייל (128 ק"מ). הנסיעה אורכת כשעתיים ורבע שעה, תלוי בתנועה. המסלול ברובו על כבישים מהירים, ועובר בערים ירושלים, בית שמש ועפולה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מקבר רחל לאלון שבת היא ברובה בכבישים מהירים, כך שהנוף הוא בעיקר כפרי. עם זאת, יש כמה מראות מעניינים בדרך. כך למשל, הנסיעה עוברת ליד העיר העתיקה בית שמש, המוזכרת בתנ"ך. הנסיעה עוברת גם ליד העיר עפולה, הידועה באתריה הארכיאולוגיים.

עוצרים בדרך

יש כמה מקומות לעצור בדרך מקבר רחל לאלון שבת. כך למשל, הנסיעה עוברת ליד העיר ירושלים, שבה נמצאים אתרים היסטוריים ודתיים רבים. יש גם כמה מסעדות ובתי קפה לאורך המסלול, כמו גם תחנות דלק וחנויות נוחות.

דברים לעשות באלון שבת

אלון שבת היא עיירה קטנה בצפון הארץ, השוכנת בעמק יזרעאל. זהו יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. באלון שבת מספר אטרקציות, בהן חורבותיה העתיקות של העיר מגידו, האתר הארכיאולוגי תל מגידו ושמורת הטבע הסמוכה. יש בעיירה גם כמה מסעדות ובתי קפה, כמו גם כמה חנויות ושווקים. אז אם אתם מתכננים טיול מקבר רחל לאלון שבת, אפשר לצפות לנסיעה של שעתיים לאורך כבישי ישראל. בדרך תעברו ליד כמה מראות מעניינים ותזכו לעצור ולחקור. ברגע שתגיעו לאלון שבת, תמצאו המון דברים לעשות ולראות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בויקיפדיה , או צפה בסרטונים על אלון שבת ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן