דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מפריז ליורודיסני?

כמה זמן הנסיעה מפריז ליורודיסני?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מפריז ליורודיסני?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מפריז ליורודיסני?

EuroDisney, פארק השעשועים הפופולרי ביותר באירופה, ממוקם במארן-לה-ואל, צרפת, ממש מחוץ לפריז. אם אתם מתכננים טיול לפארק, אולי אתם תוהים כמה זמן לוקח לנסוע מפריז ליורודיסני. התשובה תלויה במסלול שאתה לוקח ובתנאי התנועה, אבל זמן הנסיעה הממוצע הוא כשעה וחצי.

נסיעה מפריז ליורודיסני

המסלול המהיר ביותר מפריז ליורודיסני הוא דרך הכביש המהיר A4, שאורכו כ-40 מייל (64 ק"מ). משך הנסיעה כשעה וחצי, תלוי בתנאי התנועה. אם אתם נוסעים מפריז ליורודיסני בשעות השיא, עליכם לצפות להוסיף לפחות 30 דקות לזמן הנסיעה שלכם.

מסלולים חלופיים

אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את כביש N104 מפריז ליורודיסני. אורכו של מסלול זה הוא כ-80 קילומטרים ואורך הנסיעה בו כשעתיים. כביש N104 הוא כביש דו-נתיבי, כך שכדאי לצפות להיתקל בתנועה רבה יותר מאשר בכביש המהיר A4.

חניה ביורודיסני

ברגע שתגיעו ליורודיסני, תצטרכו למצוא מקום לחנות. בפארק מספר חניונים, ביניהם מגרש חינם ומגרש בתשלום. המגרש החינמי ממוקם בסמוך לכניסה לפארק וזמין על בסיס כל הקודם זוכה. המגרש בתשלום ממוקם קרוב יותר לכניסה ומציע מקומות חניה שמורים.

טיפים לנהיגה מפריז ליורודיסני

אם אתם מתכננים לנסוע מפריז ליורודיסני, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הקפד לבדוק את תנאי התנועה לפני שאתה עוזב. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת תנאי התנועה ב-YouTube . שנית, הקפד להשאיר הרבה זמן למסע שלך. התנועה יכולה להיות בלתי צפויה, אז עדיף לתת לעצמך מספיק זמן להגיע לפארק. לבסוף, הקפידו להביא אתכם מפה או מכשיר GPS. זה יעזור לכם למצוא את הדרך אם תלכו לאיבוד או אם תפנו לאיבוד. לסיכום, הנסיעה מפריז ליורודיסני אורכת כשעה וחצי דרך הכביש המהיר A4. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לנסוע בכביש N104, שאורכו כשעתיים. הקפידו לבדוק את תנאי התנועה לפני שאתם עוזבים ולתת לעצמכם מספיק זמן להגיע לפארק. לבסוף, הקפד להביא איתך מפה או מכשיר GPS שיעזור לך למצוא את הדרך שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן