דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מפראג לפולין?

כמה זמן הנסיעה מפראג לפולין?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מפראג לפולין?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מפראג לפולין

הנסיעה מפראג לפולין היא קצרה יחסית, ונמשכת בסביבות 4-5 שעות בהתאם למסלול שאתה לוקח. הנסיעה היא ברובה בכבישים מהירים, כך שניתן לצפות לנסיעה חלקה ונוחה. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע אליהם לפני שאתה יוצא לדרך, כגון עלות האגרה והצורך בוינייט.

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך

לפני שאתה יוצא למסע שלך, יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע אליהם. ראשית, תצטרכו לרכוש וינייטה, שהיא מדבקה שתציבו על השמשה הקדמית שלכם. זוהי דרישה חוקית גם בצ'כיה וגם בפולין, וניתן לרכוש אותם מתחנות דלק או באינטרנט. כמו כן, תצטרך לשלם אגרה בקטעים מסוימים של הכביש המהיר. העלות של אגרות אלו עשויות להשתנות, לכן עדיף לבדוק לפני שתצאו לדרך. לבסוף, חשוב לזכור שהמהירות המותרת בכבישים המהירים בשתי המדינות היא 130 קמ"ש. זה נאכף בקפדנות, אז הקפד להיצמד למהירות המותרת כדי למנוע קנסות.

המסלול מפראג לפולין

המסלול מפראג לפולין פשוט יחסית. תתחילו בנסיעה דרומה על הכביש המהיר D1, שייקח אתכם לגבול. לאחר שעברתם את הגבול, תמשיכו על הכביש המהיר A4, שייקח אתכם עד לקרקוב. המרחק הכולל מפראג לקרקוב הוא בסביבות 400 ק"מ, כך שתוכלו לצפות שהנסיעה תימשך כ-4-5 שעות בהתאם לתנועה ולמסלול שתעברו.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לפרק את המסע שלכם, יש כמה מקומות שתוכלו לעצור בדרך. הראשונה היא העיירה אוסטרבה, שנמצאת בערך באמצע הדרך בין פראג לקרקוב. כאן תוכלו למצוא מגוון מסעדות ובתי קפה, כמו גם כמה אתרים היסטוריים מעניינים. אפשרות נוספת היא העיירה קטוביץ, שנמצאת כ-100 ק"מ מקרקוב. זהו מקום נהדר לעצור בו לארוחה קלה, מכיוון שהוא ביתם של מגוון מסעדות ובתי קפה. לבסוף, אפשר לעצור גם בעיר קרקוב עצמה. זהו מקום נהדר לחקור בו, מכיוון שהוא ביתם של מגוון אתרים היסטוריים ואטרקציות.

סיכום

הנסיעה מפראג לפולין היא קצרה יחסית, ונמשכת בסביבות 4-5 שעות בהתאם למסלול שאתה לוקח. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע אליהם לפני שאתה יוצא לדרך, כגון עלות האגרה והצורך בוינייט. אם אתם מחפשים לפרק את המסע שלכם, יש כמה מקומות שתוכלו לעצור בדרך, כמו אוסטרבה, קטוביץ וקרקוב. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן