דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מפראג לדרזדן?

כמה זמן הנסיעה מפראג לדרזדן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מפראג לדרזדן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מפראג לדרזדן

הנסיעה מפראג לדרזדן היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. המסלול הוא צילום ישר במורד הכביש המהיר A17, העובר דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר בצ'כיה ובגרמניה. לאורך הדרך, תעברו דרך עיירות וכפרים קטנים, כמו גם כמה מהנופים המדהימים ביותר באזור. המרחק הכולל מפראג לדרזדן הוא כ-180 קילומטרים (112 מיילים). המסע לוקח אותך דרך צ'כיה ואל גרמניה, אז תצטרך לוודא שיש לך את המסמכים הדרושים כדי לחצות את הגבול.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מפראג לדרזדן היא נעימה, עם שפע של מראות מעניינים לראות לאורך הדרך. כשתטיילו דרך הרפובליקה הצ'כית, תעברו דרך כמה מהעיירות והכפרים הציוריים ביותר של המדינה, כולל העיירה המקסימה Litoměřice. ברגע שתחצו את הגבול לגרמניה, יקבלו את פניכם כמה מהנופים המדהימים ביותר באזור. המסלול עובר דרך עמק האלבה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, והפארק הלאומי סקסון שווייץ, אזור מדהים ביופיו.

דברים לעשות בדרזדן

ברגע שתגיעו לדרזדן, תמצאו הרבה דברים לעשות ולראות. העיר היא ביתם של כמה מהארכיטקטורות המרשימות ביותר באירופה, כולל פראואנקירכה המפורסמת וארמון צווינגר. יש גם שפע של מוזיאונים וגלריות לחקור, כמו גם כמה מהקניות והמסעדות הטובות ביותר באזור.

איפה לשהות בדרזדן

בכל הנוגע ללינה, בדרזדן יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים מלון זול או סוויטה יוקרתית, תמצאו שפע של אפשרויות לבחירה. יש גם שפע של אפשרויות Airbnb זמינות, כך שתוכל למצוא את המקום המושלם לשהות בו לטיול שלך.

סיכום

הנסיעה מפראג לדרזדן היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. בדרך תעברו דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר בצ'כיה ובגרמניה, כמו גם כמה מהנופים המדהימים באזור. ברגע שתגיעו לדרזדן, תמצאו הרבה דברים לעשות ולראות, כמו גם הרבה אפשרויות לינה לבחירה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן