דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מפטאיה לבנגקוק?

כמה זמן הנסיעה מפטאיה לבנגקוק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מפטאיה לבנגקוק?

כמה זמן הנסיעה מפטאיה לבנגקוק?

פטאיה ובנגקוק הן שתיים מהערים הפופולריות ביותר בתאילנד. ממוקמת בחוף המזרחי של מפרץ תאילנד, פטאיה היא עיירת נופש פופולרית על החוף, בעוד שבנגקוק היא הבירה השוקקת של המדינה. אם אתם מתכננים טיול לתאילנד, אולי אתם תוהים כמה זמן לוקח לנסוע מפטאיה לבנגקוק. הנסיעה מפטאיה לבנגקוק היא כ-150 ק"מ (93 מיילים). בהתאם לתנועה, הנסיעה עשויה להימשך בין שעתיים לארבע שעות. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהאזורים הכפריים הציוריים ביותר של תאילנד, כך שזו דרך מצוינת לראות את המדינה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מפטאיה לבנגקוק לוקחת אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר של תאילנד. תעברו דרך כפרים קטנים, שדות ירוקים והרים ציוריים. לאורך הדרך, תזכו לראות גם כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של תאילנד, כמו מקדש וואט ארון בבנגקוק. המסלול גם לוקח אתכם דרך כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בתאילנד, כמו הפארק הלאומי קאו יאי. פארק זה הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל פילים, נמרים וגיבונים. תוכלו גם לראות כמה מהמפלים המדהימים ביותר בתאילנד, כמו מפל Haew Suwat.

טיפים ליצירת הכונן

כאשר עושים את הנסיעה מפטאיה לבנגקוק, חשוב לתכנן מראש. ודאו שיש לכם מיכל דלק מלא, ושיש לכם מפה של המסלול. כדאי גם להביא חטיפים ושתייה, מכיוון שיש מעט עצירות בדרך. חשוב גם להיות מודעים לתנועה. המסלול עמוס לרוב, במיוחד בשעות העומס. במידת האפשר, נסו להימנע מנהיגה בשעות השיא.

איפה לעצור בדרך

אם אתם מחפשים מקום לעצור בדרך, יש כמה אפשרויות. הפארק הלאומי קאו יאי הוא מקום נהדר לקחת הפסקה ולחקור את האזור. תוכלו גם לעצור במקדש וואט ארון בבנגקוק, או לקחת הפסקה באחת ממסעדות הדרך הרבות.

סיכום

הנסיעה מפטאיה לבנגקוק היא דרך מצוינת לחקור את תאילנד ולראות כמה מהנופים היפים ביותר שלה. הנסיעה אורכת כשעתיים עד ארבע שעות, תלוי בתנועה. לאורך הדרך, תזכו לראות כמה מהאתרים המפורסמים ביותר של תאילנד ואטרקציות תיירותיות. אם אתם מחפשים מקום לעצור, יש כמה אפשרויות, כמו הפארק הלאומי קאו יאי ומקדש וואט ארון. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף ב-YouTube או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן