דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מעקבה לפטרה?

כמה זמן הנסיעה מעקבה לפטרה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מעקבה לפטרה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה של הנסיעה מעקבה לפטרה

הנסיעה מעקבה לפטרה היא נסיעה של כשעתיים וחצי, תלוי במסלול שעוברים. המסלול הוא ברובו על כבישים מהירים, עם כמה קטעים של כבישים הרריים מפותלים. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים ביותר במזרח התיכון, עם נופים של ים סוף, ים המלח והמדבר הירדני.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מעקבה לפטרה היא נסיעה נופית, עם הרבה הזדמנויות לתצפת על המראות לאורך הדרך. תעברו דרך העיר מען, שהיא תחנה פופולרית לתיירים. משם תמשיכו לעיר ואדי מוסא, שהיא השער לפטרה. המסלול הוא ברובו על כבישים מהירים, עם כמה קטעים של כבישים הרריים מפותלים. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים ביותר במזרח התיכון, עם נופים של ים סוף, ים המלח והמדבר הירדני.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך מעקבה לפטרה. אפשר לעצור במאן לארוחה קלה או לחקור את העיר. אתה יכול גם לעשות עוקף לעיר הסמוכה ואדי רום, שבה נמצאים כמה מהנופים המדבריים המרהיבים בעולם. אם אתה מחפש פעילות נינוחה יותר, אתה יכול לטבול בים המלח או בקרו בעיר הסמוכה מדבה, שבה יש כמה מהכנסיות העתיקות בעולם.

עוצרים לאוכל ומנוחה

יש שפע של מקומות לעצור לאוכל ולנוח בדרך מעקבה לפטרה. ניתן למצוא מסעדות ובתי קפה במען ובוואדי מוסא, כמו גם דוכני דרכים לממכר חטיפים ומשקאות. ניתן למצוא גם שפע של בתי מלון ובתי הארחה בשתי הערים, כך שתוכלו לקחת הפסקה מהנסיעה ולנוח קצת. .

טיפים עבור הכונן

בעת נסיעה מעקבה לפטרה, חשוב להיות מודעים לחוקים ולמנהגים המקומיים. ודא שיש לך רישיון נהיגה וביטוח בתוקף, והיו מודעים למגבלות המהירות. כמו כן, מומלץ להביא איתכם הרבה מים וחטיפים, מכיוון שיש מעט מקומות לעצור בדרך. לבסוף, ודא שאתה יש לך מפה טובה של האזור, מכיוון שהכבישים יכולים להיות מבלבלים וקל ללכת לאיבוד.

סיכום

הנסיעה מעקבה לפטרה היא נסיעה נופית, עם הרבה הזדמנויות לתצפת על המראות לאורך הדרך. אתה יכול לצפות לבלות כשעתיים וחצי על הכביש, תלוי במסלול שאתה לוקח. בדרך תוכלו לחקור את הערים מען ואדי מוסא, לטבול בים המלח, או לבקר בעיר הסמוכה ואדי רום. ודאו שיש לכם רישיון נהיגה וביטוח בתוקף, והיו מודעים למגבלות המהירות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , או צפה בסרטונים על הכונן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן